اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گچساران خبر داد

کمک 450 میلیون ریالی نماینده گچساران و باشت به جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران از کمک 450 میلیون ریالی نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به جشن احسان و نیکوکاری در این دو شهرستان خبر داد.

کمک 450 میلیون ریالی نماینده گچساران و باشت به جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جشن هفته احسان و نیکوکاری امروز و با برپایی هشت پایگاه ثابت و سه پایگاه سیار در این شهرستان در حال برگزاری است.

مردم خیر و نوع‌دوست گچساران از همان ساعت‌های اولیه صبح با حضور در این پایگاه‌ها، نشان دادند که مانند همیشه، صف مقدم کمک به نیازمندان بوده و یاری‌رسان محرومان جامعه هستند.

استقبال و حضور پرشور مردم از پایگاه‌های کمیته امداد گچساران

مدیر کمیته امداد گچساران در حاشیه برپایی پایگاه‌های جشن نیکوکاری در این شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مردم خیر و مومن گچساران امسال نیز در این عمل خداپسندانه حضوری پر رنگ داشته‌اند.

امرالله فروزنده با اشاره به این‌که در دین اسلام نیز بر کمک به نیازمندان تأکید شده است، بیان داشت: بر مبنای فرهنگ مردم مسلمان و همیشه در صحنه این شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد، بحث نوع دوستی، نیکوکاری و انفاق از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی یادآور شد: پایگاه‌های جمع‌‌آ‌وری کمک‌های مردمی در جشن احسان و نیکوکاری همه ساله قبل از فرا رسیدن سال جدید در سراسر کشور برپا می‌شود.

فروزنده ابراز داشت: امسال نیز پایگاه‌های کمک‌های مردمی در سطح شهرستان برپا شده و مورد استقبال بی‌نظیر مردم گچساران قرار گرفته است.

وی گفت: یکی از اهداف تأسیس کمیته امداد، دستگیری از مظلومان و رفع فقر و محرومیت از چهره افراد جامعه بوده که در این راستا همکاری و همیاری مردم و خیران نقش مهم و مؤثری دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران تصریح کرد: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در گچساران در جشن نیکوکاری تا قبل از عید نوروز در میان افراد نیازمند توزیع می‌شود.

فروزنده ابراز داشت: خیران گچسارانی امسال به طور ویژه در این طرح خداپسندانه شرکت کرده و به یاری نیازمندان شتافتند.

وی افزود: نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز 160 میلیون به صورت نقدی و 140 میلیون به صورت جنسی به جشن نیکوکاری در گچساران کمک کرد.

وی با اشاره به کمک مبلغ 150 میلیون ریالی نماینده مردم گچساران و باشت به جشن نیکوکاری در شهرستان باشت، از توجه ویژه همه خیران و مردم نوع‌دوست در کمک به جشن نیکوکاری تقدیر کرد.

فروزنده توزیع 14 هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدارس میان دانش‌‌آموزان را از دیگر برنامه‌های اجرا شده کمیته امداد به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در گچساران عنوان کرد.

به گزارش فارس، کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران افزون بر 2 هزار و 535 خانوار با جمعیتی بیش از 10 هزار و 200 نفر را زیر پوشش قرار داده است.

انتهای پیام/82014/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول