اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز آغاز شد

آغاز فعالیت پایگاه‌های نیکوکاری در کرج

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان البرز از آغاز فعالیت پایگاه‌های نیکوکاری از امروز در کرج خبر داد.

آغاز فعالیت پایگاه‌های نیکوکاری در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی سالارکیا ظهر امروز در آغاز فعالیت این پایگاه‌ها در استان البرز اظهار داشت: براساس تمهیدات اندیشیده شده 30 پایگاه جشن نیکوکاری در البرز فعال شده است.

وی ادامه داد: این پایگاه‌ها با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و همچنین ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری راه‌اندازی شده است.

این مسئول گفت: قرار بود 100 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این استان راه‌اندازی شود که به علت بارش برف شدید این پایگاه‌ها به 30 عدد کاهش یافت.

وی تأکید کرد: هر ساله در این ایام پایگاه‌های نیکوکاری در سراسر کشور به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی به محرومان برپا می‌شود که امسال نیز به رسم سال‌های قبل این مهم با وجود شرایط بد جدی هوا برپا شد.

این مسئول ادامه داد: مردم همیشه در صحنه استان البرز هر ساله با حضور خود در این پایگاه‌ها کمک‌های خود را در جشن نیکوکاری اهدا می‌کنند.

سالارکیا خاطرنشان کرد: امسال نیز با وجود این که ساعتی از راه‌اندازی این پایگاه‌ها گذشته اما مردم حضوری خوبی دارند که این نشان دهنده حس انسان دوستی در بین مردم است.

وی با اشاره به این که جشن نیکوکاری به مدت سه روز با شعار همت مردمی، سلامت و توانمندی خانواده‌ها در این استان برگزار می‌شود افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان استان در مدارس جمع‌آوری شد و دو روز دیگر این جشن در سطح شهرها و روستاها برپا شده است.

به گفته این مسئول پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روز 18 اسفند ماه آخرین روز از جشن نیکوکاری نیز در مصلی‌های نماز جمعه استان استقرار می‌یابند.

سالارکیا رسیدگی به امور معیشتی محرومان، ترویج و تقویت روحیه نوع دوستی وانفاق در جامعه اسلامی، آشنایی مردم و خیرین با فعالیت‌های امداد را از اهداف برگزاری جشن نیکوکاری عنوان کرد.

کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده تا پیش از آغاز سال نو بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/2302/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول