اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد خرم‌دره:

کارگاه پیشگیری از اعتیاد برای 372 نفر برگزار شده است

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی خرم‌دره از برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد برای 372 نفر خبر داد.

کارگاه پیشگیری از اعتیاد برای 372 نفر برگزار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، ابوالفضل احمدی ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) خرم‌دره اظهار داشت: نشست‌های نماز برای دانش‌آموزان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نشست‌های نماز برای دانشجویان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خرم‌دره خبر داد و گفت: کلاس‌های آموزشی سلامت برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد نیز برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره با اشاره به کمک‌های این اداره برای اشتغال جوانان خاطرنشان کرد: 20 جوان با مبلغ 140 میلیون ریال توانمند شده و از کمیته امداد خارج شده‌اند.

وی به برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد برای 372 نفر اشاره و اضافه کرد: وام‌های قرض‌الحسنه در 228 مورد و به مبلغ 168 میلیون تومان پرداخت شده است.

احمدی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی فوق‌برنامه برای جوانان خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها برای یک‌هزار و 250 نفر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های پیش از روی کار آمدن دولت نهم به میزان 212 مورد جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد خرم‌دره تدارک دیده شد، اظهار داشت: ارزش این تعداد جهیزیه به میزان 518 میلیون و 102 هزار و 502 ریال بود.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره افزود: در دولت نهم تعداد 347 مورد جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد خرم‌دره تهیه شد که دارای ارزش یک میلیارد و 562 میلیون و 649 هزار و 939 ریال بود.

وی تصریح کرد: در دولت دهم و تا تاریخ بیستم مرداد ماه سال‌جاری تعداد 304 فقره جهیزیه به ارزش 3 میلیارد و 40 میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد خرم‌دره اهدا شده است.

انتهای پیام/73001/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول