اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد ایلام:

150پایگاه، کمک‌های جشن نیکوکاری را جمع‌آوری می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: 150 پایگاه، کمک‌های جشن نیکوکاری را جمع‌آوری می‌کند.

150پایگاه، کمک‌های جشن نیکوکاری را جمع‌آوری می‌کند

علی‌حسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: افزون بر این 50 پایگاه سیار برای جشن نیکوکاری در ایلام مستقر شده است.

این مسئول اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده فرهنگ کمک به محرومین در استان ایلام همانند کشور نهادینه شده است.

احمدی تصریح کرد: بررسی‌ها و آمار موجود بیانگر احقاق این مهم در استان ایلام است که جای تقدیر از هموطنانمان دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از نیمی از جمعیت استان ایلام در طرح‌های مشارکتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و در راستای کمک به محرومان جامعه با این نهاد همکاری دارند.

این مسئول اضافه کرد: این دستگاه حمایتی هرساله با تدوین برنامه‌های مختلفی در راستای کمک به محرومان و خودکفایی این جامعه تلاش کرده و این تلاش‌ها بدون همکاری مردم موفقیت‌آمیز نیست.

احمدی تصریح کرد: به عنوان مثال این دستگاه حمایتی هر ساله در زمینه‌های مختلف از جمله اکرام به ایتام، زکات، جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها، صدقه، تامین مسکن محرومان و فراهم کردن زمینه ازدواج برنامه‌ریزی کرده و مردم نیز برای اجرای مطلوب طرح‌ها با این نهاد همکاری لازم را داشته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: خیرین این استان همواره با پرداخت‌های نقدی و غیرنقدی در راه کمک به محرومان با این دستگاه حمایتی همکاری و مشارکت دارند.

این مسئول اضافه کرد: مبالغ جمع‌‌آوری شده در کنار اعتبارهای این نهاد صرف کمک به محرومان در بخش‌های مختلف از جمله کمک به ایتام، محرومان و تهی‌دستان جامعه و همچنین افراد زیر پوشش خدمات این نهاد حمایتی می‌شود.

احمدی از مردم و خیرین خواست همانند گذشته این دستگاه حمایتی را در راه خدمت به محرومان جامعه یاری کنند که این مهم علاوه بر اجر اخروی دارای پاداش‌های معنوی و دنیوی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: این دستگاه حمایتی تمام تلاش خود را صرف کمک به جامعه محرومان و به خودکفایی رساندن این جامعه کرده است.

وی افزود: در این راه بزرگ نیز خیرین ایلامی همپای مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش کرده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/2246/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول