اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

اجرای 329 مصوبه از چهار دور سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد / عدم تحقق اعتبارات ملی

خبرگزاری فارس: معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تحقق و اجرای 329 مصوبه از چهار دور سفر هیئت دولت به این استان از مجموع 561 مصوبه خبر داد.

اجرای 329 مصوبه از چهار دور سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد / عدم تحقق اعتبارات ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز جلسه ستاد پیگیری مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل دستگاه‌های اجرایی در سطح استان به منظور رسیدگی به مصوبات چهار دور سفر ریاست جمهوری به این استان برگزار شد.

کورش امیدی‌پور جمع کل مصوبات دوره‌های سفر هیئت دولت را 561 مصوبه در چهار دور سفر عنوان کرد و گفت: با سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد تعداد پروژه‌های دوره‌های اول، دوم و سوم در مجموع یک هزار و 753 پروژه بوده که سیاست ریاست جمهوری در دور چهارم تنها به منظور پیگیری و رسیدگی مصوبات دوره‌های قبل بوده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تعداد مصوبات تحقق یافته اشاره و اظهار کرد: از تعداد مصوبات سه دور سفر هیئت دولت به این استان تاکنون 329 مورد تحقق یافته، 88 مورد محقق شده و دیگر پروژه‌های مصوبات سفر در دست اقدام بوده است.

امیدی‌پور مهمترین مشکلات و موانع فرا روی مصوبات را مشکلات مالی و اعتباری عنوان کرد و گفت: به منظور رسیدگی و پیگیری مصوبات میزان اعتبارات استانی تخصیص یافته به نسبت خوب بوده ولی عدم تأمین کامل اعتبارات و تسهیلات سفر استانی به ویژه اعتبارات ملی بوده است.

این مسئول عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه دیگر مشکلات را ناشی از وجود فرایندهای طولانی در صدور برخی مجوزهای مورد نظر به ویژه در وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های مرکزی است.

وی اذعان کرد: مشکلات ناشی از تأمین زمین برای اجرای برخی پروژه‌های بزرگ و وجود پاره‌ای از معارضات اجتماعی بوده که امیدواریم اقدامات لازم جهت پیشرفت این پروژه‌ها در آینده نزدیک اعمال و به بهره‌برداری برسند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در جلسه ستاد پیگیری مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد 21 دستگاه از میزان پیشرفت مصوبات محقق شده و مشکلات عدم تحقق آنها گزارشی را ارائه کردند.

گفتنی است دستگاه‌هایی از جمله صدا و سیما، منابع طبیعی، بنیاد مسکن، امور زندان‌ها، فرودگاه یاسوج، راه و شهرسازی، فنی و حرفه‌ای میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به مصوبات محقق شده در چهار دور سفر هیئت دولت به این استان را تشریح کردند.

انتهای پیام/82011/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول