اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم تاکید کرد

عزم جدی دولت دهم برای اتمام پروژه‌های مهر ماندگار

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: عزم دولت دهم برای اتمام طرح‌های مهر ماندگار کشور جدی است.

عزم جدی دولت دهم برای اتمام پروژه‌های مهر ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در تشریح روند اجرای طرح‌های مهر ماندگار استان قم اظهار کرد: طرح‌های مهر ماندگار به عنوان یکی از  ابتکارات ارزنده دولت دهم و تجلی جلوه‌های دیگری از خدمت به مردم و تلاش برای عمران و آبادانی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت عزم راسخ خود را برای اتمام طرح‌های مهر ماندگار جزم کرده است، اجرای این طرح‌ها را یک فرصت ویژه برای شتاب‌بخشی به روند توسعه و پیشرفت عمرانی کشور عنوان و خاطرنشان کرد: طرح‌های مهر ماندگار کارنامه درخشانی را از دولت خدمتگزار و عدالت محور به یادگار خواهد گذاشت.

استاندار قم افزود: طرح‌های مهر ماندگار نشان داد که دولت دهم در سال پایانی هم مانند زمان شروع به کار، با گفتمان بسیجی و جهادی در عرصه بزرگ خدمتگزاری حضور داشته و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه استان قم دارای 28 پروژه مهر ماندگار است، روند اجرای این طرح‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این طرح‌ها بر اساس زمان‌بندی تعریف شده در حال اجرا بوده و در بازدیدهای مستمر و جلسات کاری مختلف با دستیار ویژه رئیس جمهور، موانع و مشکلات این طرح‌ها رصد می‌شود.

پیریایی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها عمدتاً در بخش‌های انتقال آب، حمل و نقل ریلی درون شهری و برون شهری، راه و گردشگری، بهداشتی درمانی و گازرسانی اجرا می‌شوند، گفت: برخی از این طرح‌ها برای استان از اهمیت بسزایی برخوردار هستند.

وی پروژه انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم را یکی از طرح‌های کلیدی برشمرد و گفت: فاز دوم و تکمیلی این طرح با پیگیری‌های به عمل آمده و تامین اعتبارات مورد نیاز از جمله 320 میلیارد ریال اعتبار و فروش 600 میلیارد ریال اوراق مشارکت در شرف بهره‌برداری نهایی است.

استاندار قم همچنین از پروژه مونوریل به عنوان دیگر طرح مهم بخش حمل و نقل ریلی درون شهری یاد کرد و گفت: فاز اول این طرح به طول تقریبی هفت کیلومتر از پارک‌سوار شمالی تا میدان شهید مطهری با سرعت خوبی در دست اجرا است که امیدواریم با تزریق اعتبار صورت گرفته و با تلاش و جدیت بیشتر در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی آزاد راه حرم تا حرم و کمربند ریلی را از دیگر پروژه‌های اساسی ماندگار استان نام برد و گفت: پروژه کمربند ریلی برای حل مشکل خروج قطارهای باری از داخل شهر به اتمام رسیده و در مرحله بهره‌برداری آزمایشی قرار دارد همچنین راه قم- گرمسار به عنوان بخشی از آزاد راه حرم تا حرم در حوزه استحفاظی استان قم با پیشرفت قابل قبولی در حال انجام است.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول