اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری پیرانشهر تأکید کرد

پاکسازی پایانه مسافربری پیرانشهر نیازمند کمک‌های دولتی

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری پیرانشهر گفت: پاکسازی پایانه مسافربری بین شهری پیرانشهر نیازمند کمک‌های دولتی است.

پاکسازی پایانه مسافربری پیرانشهر نیازمند کمک‌های دولتی

یونس بایزیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای تخریب و بازسازی محوطه پایانه بین شهری نیازمند کمک‌های دولتی هستیم.

وی با اشاره به اینکه پایانه مسافربری پیرانشهر در دهه فجر به بهره‌برداری رسید، افزود: عملیات اجرایی این ساختمان در سال 87 شروع شد و با صرف اعتباری به میزان 750 میلیون تومان از محل درآمد شهرداری و با زیربنای یک‌هزار و 535 مترمربع، امسال به بهره‌برداری رسید.

بایزیدی با اشاره به بافت فرسوده و تخریبی بودن ساختمان‌های موجود در محوطه پایانه بین شهری پیرانشهر که فضای این محل را نامناسب جلوه می‌دهد، گفت: از مسئولان استانی انتظار داریم با توجه به اینکه تخریب این ساختمان‌ها و پاک‌سازی محوطه پایانه به 400 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، با تأمین اعتبارات لازم برای پیشبرد اهداف در نظر گرفته شده، مجموعه شهرداری را یاری دهند، چرا که این شهرستان به عنوان دروازه کشور از موقعیت استراتژیک برخوردار است.

شهردار پیرانشهر خاطرنشان کرد: این شهر با وجود رسمی‌شدن مرز بین‌المللی تمرچین همواره به عنوان دروازه بزرگ تجاری و اقتصادی کشور مطرح و تردد روزانه مسافران در پیرانشهر بسیار چشم‌گیر است.

انتهای پیام/61012/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول