اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

دولت بودجه خوبی به پروژه فاضلاب خرمشهر اختصاص داده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با بودجه خوبی که دولت برای این کار تخصیص داده یکی از نیازهای مردم این شهر مرتفع خواهد شد.

دولت بودجه خوبی به پروژه فاضلاب خرمشهر اختصاص داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ زنی شبکه فاضلاب این شهر، با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی نگاهی ویژه به شهر خرمشهر دارد، از همه کسانی که در به انجام رساندن این طرح بزرگ ملی نقش داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

عبدالله سامری با بیان اینکه مشکل فاضلاب خرمشهر قدمت دیرینه دارد و مردم این شهر در دوران جنگ تحمیلی و دوران بازسازی مظلوم واقع شده است، اظهار کرد: خوشبختانه با بودجه خوبی که دولت برای این کار تخصیص داده یکی از نیازهای مردم این شهر مرتفع خواهد شد.

وی خطاب به شهروندان افزود: از شما می‌خواهم مشکلات اجرایی این طرح را تحمل کنید تا با اجرای فاضلاب کوت شیخ و مهرزی یک، شاخص‌های زیست محیطی و بهداشتی منطقه ارتقا یابد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان به مردم این شهر وعده داد که به طور مستمر، با حضور در محل اجرای پروژه از روند اجرای عملیات احداث شبکه فاضلاب در خرمشهر بازدید و مشکلات احتمالی در اجرای این پروژه ملی را پیگیری کنند.

انتهای پیام/72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول