اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حفاظت اراضی راه و شهرسازی خراسان ‌رضوی خبر داد

رفع تصرف 7 هزار متر مربع از اراضی دولتی در خراسان ‌رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حفاظت و شناسایی اراضی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی از رفع تصرف حدود 7 هزار مترمربع از اراضی دولتی در این استان خبر داد.

رفع تصرف 7 هزار متر مربع از اراضی دولتی در خراسان ‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن کرمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های کارشناسان اداره حفاظت اراضی سه قطعه زمین از اراضی دولتی واقع در شهرستان‌های تایباد و گناباد از متصرفان رفع تصرف شد.

وی ادامه داد: یک قطعه زمین به مساحت 5 هزار و 500 مترمربع و یک قطعه زمین به متراژ 80 متر مربع واقع در شهرستان تایباد توسط اداره حفاظت و شناسایی اراضی این اداره کل رفع تصرف شد.

کرمانی همچنین از رفع تصرف زمین یک هزار و 350 مترمربعی واقع در شهرستان گناباد خبر داد و افزود: با توجه به اینکه بنا بر اعلام اداره راه و شهرسازی گناباد زمین فوق کاربری فضای سبز است با هماهنگی لازم با شهرداری شهرستان نسبت به احداث فضای سبز در این زمین برنامه‌ریزی شده است.

رئیس اداره حفاظت و شناسایی اراضی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی گفت: کار شناسایی و پیگیری حقوقی برای رفع تصرف اراضی دولتی به سرعت و با دقت انجام می‌شود و مردم نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اراضی ملی، مراتب را سریعا به این اداره کل و ادارات تابعه در شهرستان‌ها اطلاع دهند.

انتهای پیام/70005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول