اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش تاکید کرد

لزوم استقرار نهادها و ادارات دولتی در آبپخش

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش بر لزوم استقرار نهادها و ادارات دولتی در آبپخش تاکید کرد.

لزوم استقرار نهادها و ادارات دولتی در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی در نشست شورای اداری آبپخش اظهار داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت مغتنمی است که در اختیار مسئولان قرار گرفته و باید از تمام توان برای خدمت به مردم استفاده کنند.

امام جمعه آبپخش خاطر نشان کرد: هر یک از ما باید افتخار کنیم که در حکومت اسلامی زندگی می‌کنیم و در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمتگزاری به مردم به ما اعطا شده و از این فرصت باید برای توشه اخروی خود استفاده کنیم.

رضایی بیان داشت: خرم‌روز در طول دوران فعالیت در آبپخش عنایت خاصی به ائمه جمعه و جماعات داشتند و در تمامی مراحل همراه و همگام با مسئولان حرکت می‌کردند و به‌خاطر زحمات و اقدامات ارزنده‌ای که در این بخش انجام داده‌اند از ایشان قدردانی می‌کنم.

وی اضافه کرد: وفایی از نیروهای بومی منطقه است و حضور ایشان در آبپخش از خواسته‌های دیرینه مردم آبپخش است که امروز با تلاش مسئولان استان شاهد آن هستیم و قطعا با هماهنگی و تعامل مسئولان بخش برای رفع مشکلات خواهند کوشید.

این مسئول اذعان داشت: وفایی نسبت به بسیاری از مشکلات و کمبودهای منطقه واقف است و انتظار داریم با عزم راسخ و بیش از پیش نهایت تلاش و سعی خود را به کار گیرد تا مشکلات مردم رفع و آرامش و آسایش ایشان افزایش یابد.

امام جمعه آبپخش بر لزوم استقرار نهادها و ادارات دولتی در آبپخش تاکید و عنوان کرد: در 43 ماهی که از افتتاح بخشداری آبپخش می‌گذرد، نتوانسته‌ایم بسیاری از امکانات و نیازهای مردم و سازمان‌ها و نهادهای مورد نیاز مردم را تامین کنیم که انتظار می‌رود در ماه‌های آتی مسئولان تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند.

رضایی بیان داشت: همان طور که در کنار بخشداران گذشته بوده‌ام و ایشان را همراهی کرده‌ام، بخشدار جدید را در تمامی مراحل همکاری و برای رفع مشکلات در کنار ایشان تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام/2451/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول