اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد

برخورد قاطع پلیس زنجان با متخلفان در چهارشنبه آخر سال/ پلیس مخالف شادی مردم نیست

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به برخورد با متخلفان چهارشنبه آخر سال گفت: خودروهایی که از داخل آنها مواد محترقه به بیرون پرتاب شوند تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف می‌شوند.

برخورد قاطع پلیس زنجان با متخلفان در چهارشنبه آخر سال/ پلیس مخالف شادی مردم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، مراد جعفری اظهار داشت: به منظور پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال به فرزندان خود اجازه ندهید که با مواد محترقه بازی کنند، زیرا آثار سوختگی و انفجار سیمای دلنشین فرزندان را غیر قابل تحمل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال فرمانده انتظامی استان طرح‌های ویژه‌ای را به مورد اجرا گذاشته و با متخلفان به شدت برابر قانون برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست، یادآور شد: در چهار‌شنبه آخر سال برافروختن آتش در پارک‌ها و خیابان‌ها که باعث راه‌بندان شده و مزاحمت‌هایی را برای مردم ایجاد کند، ممنوع بوده و در کوچه‌ها تنها با نظارت والدین امکان‌پذیر بوده و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

جعفری افزود: خودروهای که در زمینه مواد محترقه مورد استفاده قرار گرفته یا از طریق آنها این مواد حمل شوند نیز تا پایان تعطیلات نوروز (15 فروردین) توقیف خواهند شد.

وی در خاتمه از مردم و خانواده‌ها خواست به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال ضمن همکاری با پلیس موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/2308/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول