اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گناباد:

6500 عدد مواد محترقه در گناباد کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی گناباد گفت: با شناسایی و دستگیری دو نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه 6 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه در گناباد کشف شد.

6500 عدد مواد محترقه در گناباد کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد قدمگاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارشات واصله مبنی بر فروش و توزیع مواد محترقه دو فرد سودجو در چند فروشگاه سطح شهر گناباد موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

قدمگاهی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان گناباد با انجام تحقیقات گسترده و شناسایی این افراد آنها را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند و پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقامات قضایی طی دو عملیات مجزا وارد عمل شدند.

وی گفت: ماموران با بازرسی دقیق این فروشگاه‌ها تعداد 6500 عدد انواع مواد محترقه را کشف و متهمان را با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی معرفی کردند.

سارق حرفه ای در گناباد دستگیر شد

سیدابوالقاسم حیدری‌مقدم فرماندهی انتظامی تایباد نیز در ادامه اظهار کرد: در پی اعلام چندین فقره سرقت از مغازه‌های سطح شهر تایباد از طریق شکستن قفل‌های آویز سارق یا سارقان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی وقوع سرقت‌ها، گشت‌های نامحسوس را در محدوده وقوع جرم فعال کردند و در نهایت پس از چند شب گشت‌نی در ساعات اولیه بامداد سارق را حین شکستن قفل مغازه با یک میله فلزی مشاهده کردند.

حیدری‌قدم عنوان کرد: ماموران پس از مشاهده سارق بلافاصله وارد عمل شدند که سارق به محض مشاهده ماموران از محل متواری می شود که اکیپ گشت پلیس آگاهی پس از تعقیب و گریز کوتاهی متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی تایباد بیان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهم 28 ساله سابقه‌دار بوده و به جرم سرقت مغازه مدتی حبس بوده که به محض خروج از زندان مجددا سرقت از مغازه‌ها را آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم به هشت فقره سرقت مغازه و فروش لوازم سرقتی به ارزش تقریبی 40 میلیون ریال به مالخران اعتراف که سه نفر مالخر نیز پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و اموال مسروقه نیز از آنان کشف شد.

حیدری‌مقدم اظهار کرد: سارق و افراد مالخر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/70018/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول