اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی:

خانواده‌ها در آستانه چهارشنبه سوری هشدارها را جدی بگیرند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: خانواده‌ها در آستانه چهارشنبه ‌سوری باید هشدارها را جدی گرفته و از فرزندان خود بیشتر مراقبت کنند.

خانواده‌ها در آستانه چهارشنبه سوری هشدارها را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی جدیدی ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تشکیل شد اظهار داشت: در روزهای پایانی سال معمولا اتفاق‌های ناگواری رخ داده و در اثر استفاده از مواد منفجره غیراستاندارد فاجعه‌های غیرقابل جبرانی به وقوع می‌پیوندد از این رو انتظار وجود دارد والدین در این ایام بر رفتار و رفت و آمد جوانان و نوجوانان خود نظارت بیشتری اعمال کنند.

وی با بیان اینکه ناجا در راستای شناسایی عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه و انهدام این باندها قدم برمی‌دارد، افزود: چنانچه در این راستا اقشار مختلف جامعه با پلیس همکاری کنند افراد سودجو برای عرضه و توزیع این اقلام خطرناک فرصت پیدا نمی‌کنند از این رو لازم است برای شناسایی این قبیل افراد همه مردم همکاری نزدیکی را با پلیس برقرار کنند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی به انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس توسط ماموران پلیس امنیت عمومی اشاره کرد و افزود: در این تحقیقات مشخص شد اعضای یک باند مواد آتش‌زا را از آن سوی مرزهای کشورمان خریداری کرده و اقلام قاچاق را به صورت غیرقانونی به شهرستان بوکان وارد می‌کنند سپس در فرصت مناسبی با استفاده از خودروهای تندرو این مواد را به ارومیه منتقل می‌کنند تا در محل امن و مناسبی آنها را انبار ‌کنند و با فرا رسیدن روزهای پایانی سال این اقلام را به مشتریان خود عرضه کنند.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری ماموران محل تردد، خودروهای مورد استفاده و محل انبار قاچاقچیان شناسایی شد، افزود: در نهایت بعد از اینکه حکم قضایی از مراجع ذی‌صلاح اخذ شد در بازرسی از محل فعالیت سرکرده باند بیش از 88 هزار عدد انواع مواد محترقه خارجی کشف و ضبط شد تا ضمیمه پرونده شود.

جدیدی به دستگیری 3 نفر در این راستا اشاره کرد و اظهار داشت: در این عملیات پلیسی سرکرده باند همراه 2 نفر از اعضای باند دستگیر شدند و 2 دستگاه خودروی مورد استفاده آنها توقیف شد سپس بعد از تشکیل شدن پرونده مقدماتی متهم‌ها برای سپری کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند تا به جرم آنها  رسیدگی شده و حکم مقتضی صادر شود.

انتهای پیام/61002/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول