اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد هشدار داد

برخورد جدی با فروشندگان مواد محترقه

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به لزوم پیشگیری از خطرات چهارشنبه آخر سال و آسیب‌های آن گفت: پلیس به شدت با فروشندگان مواد محترقه در استان یزد برخورد می‌کند.

برخورد جدی با فروشندگان مواد محترقه

سردار منوچهر امان‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به خطرات مواد محترقه اظهار داشت: نیروهای پلیس به شدت با افرادی که بخواهند سلامت دیگران را به خطر بیاندازند و یا برای مردم مزاحمت ایجاد کنند، برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به ایام پایانی سال و خرید و فروش مواد محترقه خطرناک توسط افراد سودجو که هر ساله در مراسم چهارشنبه آخر سال سبب آسیب شده است، پیگیری و مبارزه جدی با آن نیز به عنوان یک معضل مورد تاکید است و در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی افزود: برای رفاه حال مردم، اقدامات امنیتی و انتظامی برای برگزاری مراسم چهارشنبه پایان سال در استان اندیشیده شده است و لازم است که خانواده‌ها در این زمینه پلیس را یاری کنند و مراقب فرزندان خود باشند.

امان‌اللهی با اشاره به اقدامات پلیس در این زمینه گفت: به منظور پیشگیری از آسیب‌های احتمالی در این روز، جمع‌آوری مواد محترقه و آتش‌زا که باعث بروز مشکلات جدی به ویژه آسیب رساندن به جسم افراد می‌شود، در دستور کار پلیس قرار گرفته که بیش از 48 هزار انواع ترقه و مواد آتش‌زا کشف شده است.

وی همچنین اظهار داشت: بر اساس درخواست شهروندان، مکان‌هایی که در سال‌های گذشته در این زمینه فعال بوده و اقدام به آتش بازی می‌کردند، شناسایی شده و مورد کنترل قرار خواهند گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد بیان کرد: بر اساس دستورالعمل پلیس در این روز با هرگونه ایجاد مزاحمت به صورت جدی برخورد خواهد شد و کسانی که با خودروهای خود اقدام خلاف قانون داشته باشند تا سه ماه متوقف خواهند شد.

وی همچنین از اجرای طرح نوروزی و افزایش گشت‌های پلیس در این طرح خبر داد و گفت: طرح نوروزی به منظور کنترل در رفت و آمدها و برقرای بیشتر نظم و امنیت این طرح از 25 اسفند تا نیمه فروردین ماه در سطح شهر و جاده‌های استان اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: بر این اساس 2 هزار و 500 نفر به صورت مستقیم به کارگیری خواهند شد تا در برقراری نظم و امنیت و برخورد با موارد خلاف قانون و آرامش شهروندان و مسافران نوروزی اقدام کنند.

امان‌اللهی در ادامه از افزایش گشت‌های پلیس در این ایام خبر داد و اظهار داشت: بر این اساس 15 گشت خودرویی و هشت گشت موتوری در سطح کلانتری‌های استان اضافه شده‌اند که در طول اجرای طرح نوروزی پاسخگوی نیازهای پلیس در این زمینه باشند.

وی با اشاره به استفاده از امکانات پلیس و نیروهای نظامی به صورت گسترده در این ایام عنوان کرد: از ستاد و یگان‌های پلیس نیز 100 گشت پلیسی در سطح استان اضافه می‌شود.

امان‌اللهی افزود: در هر صورت پلیس در چهارشنبه آخر سال با به کارگیری گشت‌های محسوس و نامحسوس، حضور پررنگی خواهد داشت و در ایام نوروز نیز همراه مردم خواهد بود.

انتهای پیام/90004/صا40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول