اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان:

نیروی انتظامی بر خانواده‌‌محوری در چهارشنبه‌سوری تاکید دارد

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان اصل برنامه‌های نیروی انتظامی در چهارشنبه‌سوری را خانواده‌‌محوری دانست و گفت: حضور جوانان و نوجوانان در کنار خانواده موجبات آرامش خانواده‌ها را فراهم می‌کند.

نیروی انتظامی بر خانواده‌‌محوری در چهارشنبه‌سوری تاکید دارد

جعفر کردلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به آغاز اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود مواد محترقه به استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدامات از طریق اداره نظارت بر اماکن عمومی و بازدید از صنوف انجام می‌شود.

وی بر لزوم آگاه‌سازی در مورد خطرات استفاده از مواد محترقه در سطح جامعه تاکید کرد و افزود: ارائه آموزش‌های لازم کمک شایان توجهی در کاهش آسیب‌های استفاده از مواد محترقه ایفا می‌کند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان به فعال شدن منابع خبری در مورد ورود مواد محترقه به استان زنجان اشاره کرد و گفت: تماس‌های مردمی از طریق 110 هم در این مورد به جمع‌آوری این مواد کمک می‌کند.

*احضار و کنترل افراد باسابقه

وی با اشاره به شناسایی افراد خاص و فعال در مورد تهیه و پخش مواد محترقه در سطح استان زنجان اضافه کرد: این افراد دارای شناسنامه هستند و به صورت اقتضایی و اطلاعاتی احضار شده، کنترل می‌شوند.

کردلو در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد دستگیری افراد فعال در تهیه و پخش مواد محترقه و نگهداری آنها تا پایان تعطیلات گفت: قانونی برای این کار در کشور وجود ندارد ولی در برخی موارد این کار به عنوان یک اقدام پیشگیرانه انجام می‌شود.

وی اجرای تورهای ایست و بازرسی در مبادی ورودی استان را از دیگر اقدامات برای جلوگیری از ورود مواد محترقه به استان زنجان اعلام کرد و افزود: هماهنگی‌های لازم با استان‌های مجاور و مرزی هم در این مورد انجام شده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان اصل برنامه‌های نیروی انتظامی در چهارشنبه‌سوری را خانواده‌‌محوری دانست و اضافه کرد: حضور جوانان و نوجوانان در کنار خانواده موجبات آرامش خانواده‌ها را فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر مخالفت نیروی انتظامی با مسدود کردن محلی خاص برای اجرای برنامه‌هایی در چهارشنبه‌سوری تصریح کرد: بودن نوجوانان و جوانان در کنار خانواده، کنترل آن‌ها را آسان‌تر می‌کند.

*افزایش آستانه تحمل برای عبور از این فصل

کردلو به شرایط خاص جامعه در آستانه سال نو اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش حضور مردم در این فصل از سال در خیابان‌ها، حفظ آرامش در بین آن‌ها نیازمند سعه‌صدر بیشتری است.

وی به وجود مشکلات در سطح خیابان‌ها از جمله تقاطع‌های نامتقارن اشاره کرد و گفت: مردم با اندکی آرامش و افزایش آستانه تحمل می‌توانند این مرحله را پشت سر بگذرانند.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول