اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

کشف 6 تن مواد محترقه در دیلم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 6 تن انواع مواد محترقه خطر آفرین در شهرستان دیلم و دستگیری یک نفر خبر داد.

کشف 6 تن مواد محترقه در دیلم

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان دیلم در استان بوشهر در راستای اجرای طرح مقابله با توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش زا یک باند بزرگ قاچاق مواد محترقه را شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: پلیس شهرستان دیلم پس از شناسایی سرکرده باند به نام (ع) با به کارگیری تمام توان رزمی و اطلاعاتی خود محل دپو و نگهداری مقادیر بسیار زیادی مواد محترقه را در یکی از خیابان‌های شهر شناسایی کرد.

عباس‌زاده گفت: پس از اخذ مجوز قضایی انبار یاد شده در محاصره پلیس قرار گرفت و در بازرسی از آن شش تن انواع مواد محترقه به مارک‌ها و اندازه‌های مختلف کشف شد.

فرمانده انتظامی بوشهر ارزش ریالی مواد مکشوفه را دو میلیارد و 49 میلیون و 400 هزار ریال عنوان کرد و گفت: با دستگیری این باند تلاش برای دستگیری سایر عوامل نیز ادامه دارد.

عباس زاده از قاطعیت و جدیت پلیس در برخورد با واردکنندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان مواد محترقه خبر داد و به خانواده‌ها توصیه کرد: خانواده‌ها باید رفتار فرزندان خود را مدیریت کرده و به آنان اجازه ندهند از مواد محترقه استفاده کنند.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول