اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرضای اصفهان

محموله 150 هزار عددی مواد محترقه متوقف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرضا گفت: مأموران گلوگاه شهید امامی شهرضا محموله 150 هزار عددی ترقه‌های دست ساز و خطرناک را در این شهرستان متوقف کردند.

محموله 150 هزار عددی مواد محترقه متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید امیرخانی در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف مواد محترقه در اصفهان اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال مأموران گلوگاه شهید امامی شهرضا موفق شدند در طرحی انتظامی دو محموله بزرگ مواد محترقه و خطرناک را متوقف کنند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از دو خودرو توقیف شده 150 هزار عدد مواد محترقه و خطرناک را که متخلفان قصد داشتند با عبور از این محور به استان اصفهان منتقل کنند کشف و ضبط کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این زمینه دو متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: همه ساله در آستانه نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال عده‌ای سودجو و فرصت طلب با تهیه و توزیع مواد محترقه زمینه بروز حوادثی ناگوار برای شهروندان رقم می‌زنند.

وی ادامه داد: در این راستا با کنترل تمام مسیرهای ارتباطی و کنترل محورهای محتمل بر ترانزیت این‌گونه مواد مأموران توانستند ضمن شناسایی و دستگیری عوامل مربوطه چندین محموله بزرگ مواد محترقه را کشف و تعدادی از متهمان را شناسایی و دستگیر کنند.

امیرخانی گفت: مواد آتش‌زا به خصوص ترقه‌ها دست‌ساز یکی از خطرناک‌ترین مواد انفجاری است که در چند سال گذشته حوادث ناگواری را برای شهروندان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول