اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان:

3 هزار گلستانی تحت‎پوشش کمیته امداد بیمه تامین اجتماعی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان گفت: 3 هزار و 108 نفر از افراد تحت‎پوشش این نهاد در گلستان بیمه تامین اجتماعی هستند.

3 هزار گلستانی تحت‎پوشش کمیته امداد بیمه تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس حاجی‎اکبری صبح امروز در جمع مددجویان کمیته امداد استان گلستان اظهار داشت: در بخش تامین اجتماعی که یکی از کارهای بسیار خوب نظام جمهوری اسلامی است تمام مجریان طرح اشتغال زیر 50 سال، وام اشتغال دریافت کردند.

وی از عدم اشتغال 2 هزار و 960 خانوار زن سرپرست خانوار در گلستان خبر داد و تصریح کرد: همه زنان سرپرست خانوار که زیرپوشش کمیته امداد هستند از بیمه تامین اجتماعی برخوردار بوده که بابت دو گروه مذکور هزینه‎ای بالغ بر 12 میلیارد و 200 میلیون تومان به سازمان تامین اجتماعی واریز می‎شود تا آنها از حقوق بازنشستگی برخوردار شوند.

4 هزار و 13 مددجوی روستایی از بیمه خدمات درمانی برخوردارند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان با بیان اینکه خدمات خوبی از سوی نظام اسلامی به افراد نیازمند ارائه می‎شود ابراز داشت: هیچ زن سرپرست خانواری در گلستان وجود ندارد که از بیمه تامین اجتماعی برخوردار نباشد که این مهم از افتخارات کمیته امداد امام است.

حاجی‎اکبری یادآور شد: تعداد 4 هزار و 13 نفر از مددجویان روستایی توسط صندوق روستایی و عشایر از بیمه خدمات درمانی برخوردار هستند.

وی یکی از منابع کمیته امداد را کمک‎های مردمی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام یک موسسه غیردولتی است که فعالیت‎های مختلفی برای رفاه حال نیازمندان جامعه ارائه می‎دهد.

کمک ماهیانه 40 تا 75 هزار تومانی از سوی کمیته امداد امام به افراد زیرپوشش

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان اضافه کرد: ایجاد اشتغال و کمک‎های مالی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که همواره به فکر مسلمانان و همنوعان خود در جهان هستی است.

حاجی‎اکبری در خصوص میزان کمک‎های مالی به افراد نیازمند گفت: حداقل کمک ماهیانه برای خانواده‎های یک نفره 40 هزار تومان و برای خانواده‎های پنج نفره به بالا 75 هزار تومان از سوی کمیته امداد امام اعطا می‎شود.

انتهای پیام/2307/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول