اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در زنجان آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از فردا نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهر زنجان آغاز می‌شود.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در زنجان آغاز می‌شود

عزت‌الله جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، گوشت قرمز و مرغ در استان زنجان ذخیره‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در زمینه تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم در این زمینه در استان زنجان اندیشیده شده است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه برنج در سطح نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در استان زنجان عرضه می‌شود، تصریح کرد: همه همشهریان می‌توانند کالاهای ارزان قیمت را خریداری کنند.

*برگزاری 6 نمایشگاه بهاره در زنجان

وی با اشاره به اینکه شش نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سطح استان زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: در مجموع 455 غرفه برای این نمایشگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

جعفری با بیان اینکه احتمال افزایش غرفه‌های نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به 475 غرفه وجود دارد، ادامه داد: در حال حاضر این نمایشگاه‌ها در شهرستان طارم دایر است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از 17 اسفند ماه سال‌جاری در شهر زنجان دایر می‌شود، افزود: این نمایشگاه تا 25 اسفند در زنجان برپا است.

*برگزاری نمایشگاه بهاره در ابهر

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه‌های بهاره در شهرستان ابهر از 16 تا 25 اسفند ماه برگزار می‎شود، یادآور شد: در شهرستان خرم‌دره نیز این نمایشگاه از 15 تا 25 اسفند ماه دایر است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از 16 تا 25 اسفند ماه سال‌جاری در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود، تصریح کرد: در شهرستان ماهنشان نیز از 19 تا 24 اسفند ماه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا دایر بوده و شهروندان می‎توانند کالاهای مورد نیاز خود را زیر قیمت بازار از این نمایشگاه‎ها خریداری کنند.

جعفری با بیان اینکه در شهرستان ایجرود به دلیل عدم استقبال واحدهای صنفی برای ایجاد نمایشگاه، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا دایر نمی‌شود، ادامه داد: بعد مسافتی کوتاه این شهرستان با مرکز استان نیز دلیل عدم برگزاری نمایشگاه است.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول