اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تنظیم بازار سمنان خبر داد

افتتاح نمایشگاه بهاره سمنان/ عرضه کالاها 20 درصد ارزان‏تر از بازار

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان از افتتاح نمایشگاه بهاره سمنان در 119 غرفه خبر داد و گفت: عرضه کالاها در این نمایشگاه، 20 درصد ارزان‏تر از بازار صورت می‏گیرد.

افتتاح نمایشگاه بهاره سمنان/ عرضه کالاها 20 درصد ارزان‏تر از بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان ظهر امروز به اتفاق مدیران مرتبط و اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان، از روند آماده‏سازی نمایشگاه بهاره سمنان بازدید کرد.

وی با تصمیم‏سازی ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان، آخرین مشکلات موجود را در راه برپایی این نمایشگاه رفع کرد.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان در این بازدید با بیان اینکه در نمایشگاه بهاره اجناس مورد نیاز مردم در شب سال از جمله آجیل، مواد غذایی، مواد پروتئینی، پوشاک، کیف، کفش و ... با قیمتی کمتر از بازار ارائه می‏شود، این تخفیف‏ها را بین 15 تا 20 درصد اعلام کرد.

سعدالدین ادامه داد: نمایشگاه بهاره سمنان در 119 غرفه با همکاری اصناف شهرستان و با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان برپا خواهد شد.

وی یادآور شد: این نمایشگاه، روز سه‏شنبه این هفته از ساعت 16 بعد از ظهر با حضور استاندار سمنان افتتاح می‏شود و مردم شهرستان سمنان می‏توانند خرید شب سال خود را از این نمایشگاه با قیمت‏های مناسب انجام دهند.

به گزارش فارس؛ پیگیری مشکلات محوطه‏سازی نمایشگاه، مجزا شدن راه برای اتوبوس‏ها و سواری‏ها در ورودی نمایشگاه، آماده‏سازی نمازخانه و پارکینگ نمایشگاه، پیگیری تعریض مسیر دسترسی به نمایشگاه، ساماندهی سرویس‏های بهداشتی، نصب و ساماندهی ایستگاه اتوبوس و نصب صندلی برای شهروندان از جمله موارد مورد پیگیری در این بازدید بود.

انتهای پیام/2249/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول