اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تنظیم بازار شب عید صورت گرفت

ذخیره‌سازی 2 هزار تن کالا در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از ذخیره‌سازی نزدیک به دو هزار تن کالا برای ایام پایانی سال در این استان خبر داد.

ذخیره‌سازی 2 هزار تن کالا در کهگیلویه و بویراحمد

داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: مردم نگرانی از بابت سبد مصرفی خود در ایام پایانی سال نداشته باشند، چراکه این سازمان تمام تلاش خود را برای رفاه حال مردم شریف استان به کار بسته است.

وی ادامه داد: با برگزاری نمایشگاه‌های عرضه کالا در تمامی شهرستان‌های استان، بخشی از نیاز مصرفی هم‌استانی‌ها از طریق این نمایشگاه‌ها تأمین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه‌ها از 17 تا 27 اسفندماه در سطح استان نسبت به عرضه انواع مواد خوراکی، پوشاک، لبنیات و کالاهای پرمصرف با 10 تا 15 درصد تخفیف اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: پرتقال، سیب و برنج، گوشت مرغ و گوشت قرمز خریداری شده که در ایام پایانی سال با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

دیودیده افزود: با جدیت با متخلفان برخورد خواهیم کرد و از اصناف در این زمینه انتظار همکاری داریم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از عرضه مرغ کشتار روز با قیمت پنج هزار و 800 تومان در بازار این استان خبر داد.

وی بیان داشت: مرغ کشتار روز با قیمت پنج هزار و 800 تومان در بازار استان توزیع خواهد شد و عرضه آن با قیمتی بیشتر از این تخلف محسوب شده و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

این مسئول گفت: مرغ کشتار روز در بازار استان 200 تومان ارزان‌تر از سایر استان‌ها توزیع می‌شود و تلاش سازمان صنعت، معدن و تجارت بر آن است که این روند ادامه داشته باشد.

دیودیده خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تقاضا در زمینه محصولات پروتئینی، مرغ کشتار روز در فروشگاه‌های عرضه مرغ و ماهی در سراسر استان توزیع می‌شود.

دیودیده همچنین از توزیع مرغ منجمد با قیمت کیلویی چهار هزار و 600 تومان خبر داد و گفت: مرغ منجمد موجودی ذخایر شرکت پشتیبانی امور دام استان از اول اسفندماه به قیمت کیلویی چهار هزار و 400 تومان از درب سردخانه توزیع و با قیمت چهار هزار و 600 تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان یادآور شد: فروش با قیمتی بیشتر از قیمت مصوب تخلف محسوب می‌شود و سامانه تلفن 124 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایت‌های مردمی است و در اسرع وقت به شکایت مردم رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/82009/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول