اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

2 برابر نیاز همشهریان ذخیره‌سازی کالا کرده‌ایم / خرید اضافی اجحاف در حق دیگران است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به اندازه دو برابر نیاز همشهریان استان اردبیل ذخیره‌سازی کالا و مایحتاج ضروری را انجام دادیم و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

2 برابر نیاز همشهریان ذخیره‌سازی کالا کرده‌ایم / خرید اضافی اجحاف در حق دیگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ارژنگ عزیزی صبح امروز در نشست مشترک مجموعه اصناف و توزیع‌کنندگان عمده در اردبیل اظهار داشت: ما در کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم به ویژه برنج، روغن، شکر، شوینده‌ها و مواد پروتئینی و همچنین مایحتاج ضروری مردم در ایام عید پیش‌بینی‌ها و ذخیره‌سازی‌های لازم را انجام دادیم و از عصر امروز نیز با برپایی نمایشگاه بهاره سعی خواهیم کرد این کالاها را به تدریج به بازار تزریق کرده و یک تعادل قیمتی را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه‌ها تا 25 اسفند ماه دایر خواهند بود و امکان دارد در صورت استقبال مردم دو سه روز نیز تمدید شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل یادآور شد: بر خلاف تصور عده‌ای که احساس می‌کنند در نمایشگاه‌ها کالاهای بی‌کیفیت و به اصطلاح بنجل ارائه می‌شود در نمایشگاه امسال سعی کردیم با دعوت از تولید‌کنندگان داخل استان و تولیدات مشهور سایر استان‌ها کالاهای با کیفیتی را عرضه کنیم تا مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

عزیزی خود مردم را بزرگترین ناظر و اطلاع‌رسان در حوزه تخلفات احتمالی صورت گرفته در نمایشگاه‌ها اعلام کرد و گفت: ما به صورت حضوری و از طریق سامانه 124 آماده دریافت نظرات و پیشنهادات مردم هستیم تا در اولین فرصت با صنوف متخلف برخورد شده و اجازه کوچکترین اقدام سودجویانه داده نشود.

این مسئول از عرضه پسته 30 هزار تومانی در نمایشگاه بهاره خبر داد و عنوان کرد: قرار است آجیل با کیفیت نیز با نرخ مصوب 25 تا 30 هزار تومان عرضه شود که در این زمینه مردم نباید نگرانی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با انتقاد از برخی خرید‌های مازاد و اضافی همشهریان افزود: مردم مسلمان و متدین ما باید آگاه باشند که هرگونه خرید اضافی اجحاف و ظلم در حق دیگران است چرا که همه باید تلاش کنیم تا به اندازه نیاز خانوارها خریداری کرده و با خرید مازاد در حق دیگران اجحاف روا نداریم که مجبور باشند با قیمتی بالاتر کالای مورد نظر را خریداری کنند.

کشتار 8 هزار راس دام وارداتی و ادامه این روند

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تاکنون بیش از 8 هزار راس دام وارداتی در کشتارگاه صنعتی استان ذبح شده که از این میزان حدود 4 هزار و 580 راس وارد شبکه توزیع استان و حدود 3 هزار و 300 راس نیز برای ارسال به سایر استان‌ها پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: قرار است یک تاجر اکراینی با استفاده از ارز مرجع تا پایان سال 5 هزار راس دام دیگر را نیز وارد استان کند تا از این بابت کنترل بازار گوشت قرمز به نحو مطلوب صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در پایان سخنان خود سهمیه 354 تنی شکر و 354 تنی برنج آرژانتینی را خاطرنشان کرد و اذعان داشت: این محصولات در 579 غرفه نمایشگاه‌های بهاره عرضه می‌شود و حدود 320 واحد صنفی نیز تلاش می‌کنند تا کالاهای اساسی مردم را عرضه کنند.

انتهای پیام/62004/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول