اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس کمیسیون تنظیم بازار خراسان رضوی:

ذخیره‌سازی کافی کالاهای اساسی برای تنظیم بازار انجام شده است

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس کمیسیون تنظیم بازار خراسان‎رضوی گفت: باید تمامی اقدامات در جهت ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در استان، به آرامش بازار بیانجامد.

ذخیره‌سازی کافی کالاهای اساسی برای تنظیم بازار انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا جمشیدی صبح امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار کرد: در توزیع کالاهای اساسی که به منظور تنظیم بازار عرضه می‎شود، باید به گونه‎ای برنامه‎ریزی شود تا قشرهای آسیب‎پذیر بتوانند از این امکان استفاده نموده و کالا در سبد مصرف‌کننده هدف قرار گیرد.

وی افزود: در اجرای طرح تنظیم بازار، جامعه هدف در مرحله اول مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و در مراحل بعدی قشرهای کارگری، بازنشستگان و کارمندان دولت هستند.

جانشین رئیس کمیسیون تنظیم بازار خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه ساماندهی وضعیت اقتصادی مردم به ویژه قشرهای آسیب‌پذیر، مهمترین دغدغه مدیریت عالی و مسئولان دستگاه‌های استان است، باید با بسیج تمامی امکانات و به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها، در این راستا تلاش کنیم.

جمشیدی تاکید کرد: ذخیره‌سازی کافی کالاهای اساسی صورت پذیرفته و عرضه مناسب آن در محل نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، تعاونی‌های مصرف و روز بازارها، از جمله اقداماتی است که می‌تواند در تحقق اهداف سیاست‌های تنظیم بازار تاثیرگذار باشد.

جانشین رئیس کمیسیون تنظیم بازار خراسان‌رضوی گفت: استفاده از ظرفیت بازارچه‌های مرزی و مباشران امین برای خرید و واردات کالاهای اساسی مورد نیاز، تسهیل در فرآیند ثبت سفارش و تسریع در روند ورود کالا به استان، از جمله سیاست‌های اتخاذ شده جهت تنظیم بازار استان در ایام پایانی سال است.

انتهای پیام/70005/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول