اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد

برپایی 8 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای تنظیم بازار و تأمین کالاهای مورد نیاز مردم، هشت نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سیستان و بلوچستان برپا می‌شود.

برپایی 8 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده ظهر امروز در جلسه کارگروه ساماندهی وضعیت بازار کالا و ارز استان اظهار داشت: تمامی پیش‌بینی‌های لازم برای تهیه و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز ایام پایانی سال در سراسر استان صورت پذیرفته است.

وی افزود: شهروندان استانی هیچ گونه نگرانی و دغدغه برای تهیه و تأمین کالاهای اساسی خود نداشته باشند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برای تنظیم بازار و تأمین کالاهای مورد نیاز مردم 400 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کشور راه‌اندازی می‌شود بیان داشت: در سطح استان سیستان و بلوچستان نیز برای تأمین کالاهای مورد نیاز مردم و تنظیم بازار، هشت نمایشگاه عرضه مستقیم کالا گشایش می‌یابد.

وی در زمینه ساماندهی وضعیت بازار کالا و ارز استان با تشریح برخی فعالیت‌های انجام شده برای تنظیم بازار و کنترل قیمت کالاها گفت: بیش از 2 هزار و 100 تن برنج و 736 تن مرغ منجمد وارداتی و تولید داخل در استان توزیع شده است.

شیخ‌زاده در ادامه از ذخیره‌سازی بیش از 1000 تن سیب و پرتقال با قیمت سراسری برای توزیع در ایام پایانی سال خبر داد و بر نظارت مستمر بر نحوه توزیع و قیمت فروش انواع کالا تأکید کرد.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم در ادامه این نشست گفت: قیمت گوشت قرمز بدون استخوان 18 هزار و 500، گوشت مرغ تازه 6 هزار و 760، گوشت مرغ منجمد 6 هزار و 500 و گوشت مرغ منجمد حمایتی 5 هزار و 100 تومان اعلام می‌شود.

محمدرفیع سلطان‌زاده همچنین زمان برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در زاهدان را از 15 اسفند لغایت 23 اسفندماه به مدت 9 روز اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه حدود 340 غرفه در سه سالن برای توزیع انواع کالا در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان بیش از 200 تن برنج در محوطه این نمایشگاه توزیع می‌شود.

انتهای پیام/75002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول