اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

کالاهای ضروری مردم شهرستان جم تامین شد

خبرگزاری فارس: فرماندار جم از تامین کالاهای ضروری مردم این شهرستان برای شب عید خبر داد.

کالاهای ضروری مردم شهرستان جم تامین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرسول زارع صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار کرد: دشمن امروز با راه‌اندازی تحریم‌ها در نظر دارد تا ملت ایران را خسته کرده و آنان را نسبت به اهدافشان دلسرد کند.

وی ادامه داد: بدون تردید یک مدیریت درست و کنترل دقیق بازار می‌تواند در خنثی کردن اهداف پلید دشمنان بسیار تأثیرگذار باشد.

فرماندار شهرستان جم با بیان اینکه حمایت از تولید، ‌کار و سرمایه ایرانی باید بیش از هر زمان دیگری مد‌نظر قرار گیرد، افزود: مسئولان باید تدابیر اساسی را به منظور حمایت از واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنان بردارند و آنها را به سمت خودکفایی و تولید محصولات با کیفیت سوق دهند.

زارع تأکید کرد: هنگامی که این واحدها به سمت پیشرفت سوق داده شوند، علاوه بر تولید محصولات با کیفیت‌تر می‌توانیم برای توسعه اشتغال‌زایی و رفع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نیز گام برداریم.

فرماندار جم در ادامه سخنان خود به نزدیک شدن سال نو اشاره کرد و گفت: با توجه به روزهای پایانی سال و افزایش خریدهای مردم تدابیر لازم برای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها در این شهرستان اندیشیده شده است.

وی یادآور شد: تمام کالاهای ضروری مردم تامین شده است تا مردم برای خرید شب عید با مشکلی مواجه نشوند و کالاهایی نظیر برنج، مرغ، گوشت و سیب به قیمت بازرگانی در شهرستان به وفور پیدا می‌شود و مردم برای تامین این کالا‌ها هیچ مشکلی نخواهند داشت.

فرماندار جم اضافه کرد: در این راستا علاوه بر افزایش تعداد بازرسان از صنوف مختلف تشدید فعالیت آنها نیز انجام شده است.

زارع‌ گفت: عده‌ای سودجو که تنها به فکر رسیدن به منافع مادی خود هستند، در این ایام اقدامات خود را به منظور گرانفروشی و کم‌فروشی انجام می‌دهند که با تدابیر صورت گرفته با این گونه افراد برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول