اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت می‌گیرد

آغاز فعالیت نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا ویژه ایام پایانی سال امروز در سراسر این استان آغاز می‌شود.

آغاز فعالیت نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمان کرمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران این استان اظهار داشت: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از عصر امروز در شهرستان‌های استان افتتاح و فعالیت این مراکز تا تا 25 اسفند ادامه دارد.

وی افزود: در این نمایشگاه‌ها، انواع کالاهای پرتقاضای شب عید از جمله کیف، کفش، پوشاک و ملزومات غذایی و پروتئینی عرضه می‌شود.

کرمی با بان اینکه محصولات ارائه شده دراین نمایشگاه‌ها با 5 تا 15 درصد تخفیف عرضه می‎شوند، تصریح کرد: مردم استان می‌توانند با حضور در این مراکز کالاهای موردنیاز خود را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در مجموع هشت نمایشگاه عرضه مستقیم کالا برای شهرهای استان  در نظر گرفته شده است.

کرمی با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرکرد با برپایی 160 غرفه فعالیت خود را آغاز می‎کند، اظهار داشت: تلاش شده تا در این غرفه‌ها بیشتر کالاهای ضروری و موردنیاز مردم عرضه شود و شرایط مناسبی برای خرید و تردد مردم فراهم شود.

وی افزود: برای سهولت تهیه اقلام مهم مورد نیاز شهروندان شهرستانی در تمامی شهرستان‌ها نیز نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و یا فروش فوق‌العاده برگزار می‌شود.

کرمی بر ضرورت تشدید نظارت‌ها بر بازار استان تاکید کرد و گفت: برای نظارت بر عرضه مناسب و با کیفیت کالاها و نیز لحاظ کردن قیمت مناسب و قابل قبول در فروش کالاها، بازرسان سازمان بازرگانی و نیز مجمع امور صنفی حضوری فعال در این نمایشگاه‌ها خواهند داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از ذخیره‌سازی مواد غذایی در استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته هزار و 200 تن سیب و پرتقال برای توزیع در ایام نوروز ذخیره‌سازی شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: مرغ، روغن نباتی، شکر و برنج نیز به مقدار کافی برای شب عید ذخیره‌سازی شده است.

انتهای پیام/68004/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول