اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

کمبودی در ذخیره کالاهای اساسی وجود ندارد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ذخیره‌سازی کالاهای اساسی به منظور تأمین نیاز مردم در ایام پایانی سال صورت گرفته و هیچ گونه کمبودی در استان وجود ندارد.

کمبودی در ذخیره کالاهای اساسی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، پیش از ظهر امروز جلسه شورای دستگاه‌های نظارتی استان با حضور معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان، مدیرکل سازمان بازرسی و مدیران سایر دستگاه‌های نظارتی در محل معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری تشکیل شد.

در این جلسه که به منظور بررسی وضعیت بازار و توزیع کالاهای اساسی در استان برگزار شد، عباس نخعی ضمن تأکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود به منظور عرضه کالاهای اساسی با قیمت مناسب در ایام پایانی سال به مردم اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده، ذخیره‌سازی کالاهای اساسی به منظور تأمین نیاز مردم در ایام پایانی سال، به میزان کافی انجام شده و از این لحاظ هیچ گونه کمبودی در استان وجود ندارد. 

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در استان در اسفندماه، تأمین نیاز مردم از طریق عرضه کالا با قیمت مناسب و کیفیت بالا در این نمایشگاه‌ها را بسیار مهم دانسته و بر افزایش بازرسی‌ها و نظارت‌ها برای اطمینان از عرضه کالا با قیمت مناسب به مردم در روزهای پایانی سال تأکید کرد.

در پایان جلسه اقدامات و برنامه‌های دستگاه ها در زمینه تشدید بازرسی‌ها و برخورد با متخلفان از جمله محتکران و گرانفروشان بیان و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد.

انتهای پیام/75002/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول