اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز تأکید کرد

اهتمام ویژه مسئولان بر توسعه فضاهای سبز در استان البرز

خبرگزاری فارس: استاندار البرز بر اهتمام ویژه مسئولان بر توسعه فضاهای سبز در این استان تأکید کرد.

اهتمام ویژه مسئولان بر توسعه فضاهای سبز در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان ظهر امروز در جشن درختکاری که در نهالستان بزرگ محمدشهر برگزار شد اظهار داشت: فرهنگ‌سازی‌ها به منظور عدم تخریب فضاهای سبز باید در بین خانواده‌ها انجام شود چراکه تخریب فضای سبز خط قرمزی برای استان است و با تخریب این گونه فضاها در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: امروز با وجود اقدامات بسیار خوبی که در زمینه توسعه فضاهای سبز در این کلانشهر انجام شده است اما باز هم با کمبود فضاهای سبز در این استان مواجه هستم و در برخی از مناطق نتوانسته‌ایم سرانه فضاهای سبز را به استانداردهای لازم برسانیم.

این مسئول با بیان اینکه بی‌شک تخریب فضای سبز خط قرمزی برای استان و بروز مشکلات زیست‌محیطی در این منطقه می‌شود افزود: مسئولان و مدیران ارشد شهری به ویژه متولیان ایجاد و توسعه عرصه‌های سبز شهری باید اهتمام ویژه‌ای درباره نگهداری از فضای سبز و جلوگیری از تخریب آن داشته باشند.

وی با بیان اینکه، اهمیت فضای سبز بر هیچ‌کس پوشیده نیست، بر بکارگیری صنعت روز دنیا برای تامین نیازهای زندگی بشر اشاره کرد و بهره‌گیری از صنعت و خروجی‌های آن را برای زندگی انسان امری اجتناب‌ناپذیر ذکر کرد.

عربیان گفت: دامنه‌های البرز یادگاری برای نسل آینده است لذا برای اینکه این محیط حفظ شود باید فرهنگ‌سازی‌های کلانی در این زمینه صورت گیرد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: استان البرز دارای فضاهای سبز بکر و طبیعی است که باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که دامنه‌های سبز البرز را به عنوان یادگاری به نسل آینده هدیه دهیم.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول