اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان صنایع الکترونیک ایران:

نیازمند توسعه ابزار فناوری اطلاعات در جنگ نرم هستیم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان صنایع الکترونیک ایران با تاکید بر اینکه بدون استفاده از ابزارهای الکترونیکی به رشد و توسعه نمی‌رسیم، گفت: نیازمند توسعه ابزار فناوری اطلاعات در جنگ نرم هستیم.

نیازمند توسعه ابزار فناوری اطلاعات در جنگ نرم هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار حسین باقری ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای مخابرات سپاه حضرت ابوالفضل لرستان که در سالن جهاد کشاورزی لرستان در خرم‌‌آباد با حضور اقشار مختلف مردم بویژه خانواده‌های معظم شهدا ، بسیجیان و مسئولان لرستانی برگزار شد گفت: شهدا باعث شدند که امروز انقلاب اسلامی مانند خورشیدی تابناک در دنیا بدرخشد.

وی با اشاره به اینکه نقش رزمندگان لرستانی در 8 سال دفاع مقدس یک نقش تاثیرگذار بود، گفت: نخستین خصوصیت رزمندگان لرستانی اخلاص بود و این خیلی مهم است زیرا آنها برای رضای خدا به میدان نبرد آمده بودند.

سردار باقری خاطرنشان کرد : عامل دوم خصوصیت رزمندگان لرستان آمادگی و وضعیت جسمانی رزمندگان این استان بود که در بیشتر عملیات‌ها شاهد آمادگی افراد بودیم.

مدیر عامل صنایع الکترونیک ایران در ادامه خاطرنشان کرد: تبعیت پذیری و عشق به امام و رهبری رمز پیروزی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بود.

سردار باقری تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا ما در دنیا سربلند هستیم، قله‌های توسعه و پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح می‌کنیم.

وی گفت: امروز انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت شده و تمام مسلمانان جهان از این انقلاب الگو می‌گیرند.

وی افزود: باید همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس اخلاص،آمادگی و تبعیت از ولایت فقیه را همیشه حفظ کنیم زیرا این به خصوصیت ، سربلندی ایران اسلامی را در پی دارد.

سردار باقری به نقش مخابرات در جنگ اشاره کرد و گفت: هیچ فرمانده‌ای بدون مخابرات در زمان جنگ نمی‌توانست عملیات خود را برنامه ریزی و آغاز کند.

وی با بیان اینکه فرماندهی جنگ و عملیات بدون ارتباطات غیرممکن بود افزود: در دوران دفاع مقدس ، بیسیم‌بان اصلی‌ترین نقش را در جنگ ایفا می‌کرد و همین باعث می‌شد که رزمندگان ما عملیات‌های خود را با موفقیت آغاز کنند.

سردار باقری افزود: امروز بدون استفاده از ابزار فناوری اطلاعات نمی‌توانیم هیچ کاری را انجام دهیم.

مدیر عامل صنایع الکترونیک ایران گفت: سرعت، دقت، رشد و توسعه کشور به فناوری اطلاعات بستگی دارد.

سردار باقری با بیان اینکه باید از فضاهای مجازی بخصوص اینترنت به درستی استفاده شود گفت: ما در دفاع مقدس اصلی‌ترین واحدی که به جنگ کمک می‌کرد مخابرات بود اما اگر بعضی مواقع فرماندهان ما رعایت نمی‌کردند این فرصت‌ها به تهدید تبدیل می‌شد.

وی اظهار داشت: امروز بدون استفاده از ابزارهای الکترونیکی به رشد و توسعه نمی‌رسیم که مهمترین این ابزارها موبایل و اینترنت است.

سردار باقری خاطرنشان کرد: اگر از این دو موارد بخصوص اینترنت درست استفاده نکنیم کشور آسیب می‌بیند.

وی افزود: استفاده نابجا از اینترنت و رفتن در خانواده و در اختیار گذاشتن کودکان و نوجوانان باعث می‌شود که ضربه به دین اسلام بخورد.

سردار باقری گفت: استفاده کردن اینگونه از اینترنت یعنی کنار زدن خانواده‌ها از دین و اخلاق که باید همه اقشار جامعه در این زمینه چاره اندیشی کنند.

وی گفت: مدیریت و تخصص‌های مختلف دین‌داری و تبعیت از رهبری در دوران هشت سال دفاع مقدس در بین رزمندگان به چشم می‌خورد.

وی افزود: امروز استفاده از اینترنت یک نوع جنگ نرم است اما باید توجه داشته باشیم که این جنگ بسیار سخت‌تر از جنگ‌های دوران دفاع مقدس است زیرا در جنگ سخت رزمندگان باید از لحاظ جسمی و تخصص‌های آن زمان تجهیز می‌شدند اما امروز باید با تجهیزات مقابله با جنگ نرم تجهیز شویم.

سردار باقری گفت: اگر با روش‌های شهدا عمل کنیم طی سالهای آینده در جنگ نرم نیز موفق هستیم و کشور در این زمینه رشد و تعالی می‌یابد.

سردار باقری گفت: با تمام دشمنی ابرقدرت‌ها امروز ایران اسلامی در جهان می‌درخشد.

وی تصریح کرد: پیروی از راه شهدا بلندی نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنبال دارد.

انتهای پیام/2304/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول