اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

کشاورزی محور توسعه خراسان جنوبی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین زمینه و محور توسعه خراسان جنوبی بخش کشاورزی است.

کشاورزی محور توسعه خراسان جنوبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدباقر عبادی ظهر امروز در مراسم روز درختکاری که در محل مرکز صدا و سیما خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های روستاییان مقوله درختکاری است و مسئولان نباید نسبت به آنها سخت‌گیری‌های بی‌مورد داشته باشند.

وی ادامه داد: دین مبین اسلام بر درختکاری تاکید فراوان داشته و از آن به عنوان صدقه جاریه یاد کرده که نسل‌های آینده از آن بهره‌مند می‌شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: در بحث درختکاری باید فرهنگ‌سازی لازم صورت گیرد و تا مرحله کاربردی از منابع طبیعی حفاظت شود.

عبادی اضافه کرد: احسان به دیگران حتما با کمک مالی میسر نیست بلکه برای احسان به دیگران و نسل آینده باید به منابع طبیعی و نگهداشت آن توجه کرد همچنین در بحث منابع طبیعی نباید افراط و تفریط وجود داشته باشد.

این مسئول یادآور شد: سنت حسنه درختکاری علاوه بر تمام مزایای زیست محیطی سبب شادابی و زنده بودن هر منطقه و دیاری می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مهم‌ترین زمینه و محور توسعه خراسان جنوبی در واقع بخش کشاورزی محسوب می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی نیز در این مراسم متذکر شد: در بحث درختکاری فقط اثرات اقتصادی آن مد نظر نیست بلکه فواید زیست محیطی آن مهم است.

محمد ثقفی در پایان اذعان داشت: درخت تاثیر زیادی در بهبود جامعه دارد و در سه مرحله شناخت و انتخاب درست، کاشت و نگهداری آن باید توجه ویژه شود.

انتهای پیام/2248/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول