اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد رفسنجان خبر داد

کمک 1.5 میلیارد ریالی حامیان به ایتام رفسنجان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی رفسنجان گفت: بیش از یک‌ میلیارد و 59 میلیون ریال حامیان به حساب ایتام در این شهرستان واریز کردند.

کمک 1.5 میلیارد ریالی حامیان به ایتام رفسنجان

حسین شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: امروز مراسم جشن نیکوکاری در مدرسه‌ها و روز پنجشنبه در پایگاه‌های سطح شهر و جمعه در محل مصلای بزرگ امام خامنه‌ای رفسنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: در سال 91 اقدامات خوبی از سوی کمیته امداد انجام شد و در حدود 90 واحد مسکونی با پیشرفت 50 درصدی یکی از این کارهای ارزشمند است که نیمه نخست سال 92 آماده تحویل هستند.

شعبانی بیان کرد: تعداد 96 واحد تعمیرات مسکن به ازای هر واحد یک میلیون تومان داشتیم و احداث تعداد 50 سرویس بهداشتی به ازای هر سرویس یک‌ میلیون و 400 هزار تومان از دیگر کارهای کمیته امداد رفسنجان بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد 685 خانوار که 2 هزار و 50 نفر را شامل می‌شوند از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شدند به سوء‌تغذیه تعداد 201 نفر از مددجویان اشاره و عنوان کرد: به ازای هر یک از آنها علاوه بر هزینه‌های ماهانه مبلغ 20 هزار تومان در ماه پرداخت می‌شود.

وی ابراز داشت: از دیگر کارهای خوبی که امسال از سوی کمیته امداد انجام شد، آموزش 421 نفر از مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و بهره‌مند شدن 11 غیر مددجو از وام 6 میلیونی مسکن بود.

وی به یک‌ هزار و 195 حامی اشاره و عنوان کرد: این تعداد حامی تاکنون مبلغ یک‌ میلیارد و 596 میلیون ریال به حساب ایتام واریز کرده‌اند.

وی از پرداخت 73 مورد جهیزیه به افراد زیر پوشش خبر داد و بیان داشت: 275 خانوار در کلاس‌های بهداشتی شرکت و 685 خانوار از طرح خودکفایی بهره‌مند شدند.

شعبانی با اشاره به 300 بیمار صعب‌العلاج که هزینه درمانی زیادی دارند، خاطر نشان کرد: این بیماران هر ماه به هزینه‌های درمانی زیادی نیاز دارند.

انتهای پیام/80016/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول