اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان خبر داد

تشکیل ستاد ویژه تسهیل سرمایه‏گذاری در سازمان نظام مهندسی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان با تاکید بر تعامل حداکثری با حوزه صنعت استان گفت: ستاد ویژه تسهیل سرمایه‏گذاری در سازمان نظام مهندسی تشکیل شده است.

تشکیل ستاد ویژه تسهیل سرمایه‏گذاری در سازمان نظام مهندسی

احد محمدی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تشکیل این ستاد گام مهمی در راستای رفع مشکلات موجود خواهد بود.

وی به تبدیل مشکلات موجود به مزیت‏های سرمایه‏گذاری  اشاره کرد و افزود: تشکیل ستاد تسهیل سرمایه‏گذاری گامی مهم در این راستا است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان با تاکید بر اهمیت ساخت و ساز واحد‏های صنعتی، خاطرنشان کرد: مشکلات موجود در ساخت و سازهای واحد‏های صنعتی در این ستاد بررسی می‏شود.

وی حضور در اتاق فکر سرمایه‌گذاری استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان در این اتاق عضویت دارد.

محمدی رویکرد جامعه مهندسی استان زنجان را تعاملی دانست و ادامه داد: تعامل و همکاری با دستگاه‏های اجرایی در دستور کار سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان قرار دارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان با بیان اینکه تشکیل ستاد تسهیل سرمایه‏گذاری از گردش کار اضافی جلوگیری خواهد کرد، یادآور شد: تشکیل این ستاد با رویکردی نو صورت گرفته است.

* ارائه خدمات مهندسی در ستاد تسهیل سرمایه‌گذاری

وی تهیه نقشه‏های احداث در ستاد را مورد تاکید قرار داد و گفت: سرمایه‏گذاران بعد از خرید زمین در شهرک‏های صنعتی به راحتی از ارائه خدمات مهندسی در ستاد بهره خواهند برد.

محمدی تهیه و تایید نقشه‏های اجرایی را از خدمات مهم سازمان نظام مهندسی به مراجعه‌کنندگان خواند و اظهار داشت: با کمترین اتلاف وقت و هزینه مجوزهای لازم در این نهاد صادر خواهد شد.

*تلاش برای ارتقای کیفیت ساخت و سازهای صنعتی در استان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان با تاکید بر ارتقای کیفیت ساخت و سازهای صنعتی در استان، اظهار داشت: با تشکیل و آغاز به کار ستاد این امر محقق خواهد شد.

وی از ارائه مشوق‌های لازم برای تسهیل در اجرای سوله‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: جزئیات مشوق‏های تصویب شده پس از سپری شدن مراحل اداری مشخص خواهد شد.

محمدی روند رو به رشد تعاملی جامعه مهندسی استان با دستگاه‏های اجرایی دیگر را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: اجرایی شدن اهداف تدوین شده سازمان نظام مهندسی استان را در کشور پیشرو خواهد کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان ظرفیت‌سازی برای مهندسین استان زنجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: رویکرد فعلی ظرفیت‏های کاری مناسبی برای مهندسین خواهد داشت.

*بکارگیری ظرفیت‏های جامعه مهندسی در راستای منافع استان

وی با تاکید بر تلاش سازمان نظام مهندسی برای توسعه سرمایه‏گذاری در استان، خاطرنشان کرد: جامعه مهندسی استان ظرفیت‏های خود را در جهت منافع استان اجرایی خواهد کرد.

محمدی تشکیل ستاد تسهیل سرمایه‏گذاری را اولین حرکت تعاملی در سطح کشور عنوان کرد و اظهار داشت: تعامل حداکثری سازمان نظام مهندسی ساختمان با حوزه صنعت و سرمایه‏گذاری استان ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان توسعه استان بدون تعامل مسئولین را بدون نتیجه دانست و گفت: دستگاه‏های اجرایی باید جهت توسعه استان تعامل بیشتری داشته باشند.

وی با تاکید بر تلاش سازمان نظام مهندسی برای تعامل با بخش صنعت استان، خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی تعامل با حوزه صنعت را در کنار رویکرد تعامل‌محور خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول