اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر شیراز خبر داد

قرار گرفتن هزار چادر مسافرتی در اختیار ستاد تسهیلات نوروزی شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شیراز گفت: جمعیت هلال احمر این شهرستان، هزار چادر مسافرتی را در اختیار ستاد تسهیلات سفرهای نورزی شیراز قرار داده است.

قرار گرفتن هزار چادر مسافرتی در اختیار ستاد تسهیلات نوروزی شیراز

کامبیز قهرمانی امروز در حاشیه برگزاری هفتمین جشنواره «طعم‌ها و مزه‌ها» که در بوستان آزادی این شهر صورت گرفته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: اجرای طرح امداد و نجات نوروزی با 260 نفر روز، راه‌اندازی دو پایگاه امداد و نجات بین‌شهری ثابت در محورهای شیراز – خفر - کازرون، دو پیست موقت در محورهای شیراز – اصفهان - سروستان و یک پیست دیگر در مرکز اداری این جمعیت از جمله فعالیت‌های هلال احمر شیراز در سال جاری بوده است.

این مسئول اضافه کرد: پیست‌های امداد و نجات این جمعیت به طور شبانه‌روزی از 25 اسفند ماه جاری تا 16 فروردین ماه سال آینده به ارائه خدمات می‌پردازند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شیراز تصریح کرد: برای تسریع در خدمات امدادی، 14 خودرو امدادی شامل آمبولانس و نجات، 10 خودرو نجات امدادی هیدورلیک، پنوماتیک، سبک و دستی کمک‌های امدادی خود را به مسافران نوروزی ارائه می‌کنند.

قهرمانی بیان داشت: جمعیت هلال احمر شیراز در ایام نوروز شیفت‌های امدادی خود را هر 72 ساعت یک‌بار تعویض می‌کند تا شاهد خدمات سریع و به‌موقع به مسافران باشیم.

وی از راه‌اندازی چهار پست راهنمایی مسافران نورزی از 25 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین ماه سال آینده در مبادی ورودی شیراز خبر داد و افزود: در این طرح جوانان جمعیت هلال احمر با 160 نفر روز به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات امدادی به میهمانان نوروزی می‌پردازند.

این مسئول در پایان داشت: برپایی کارگاه آموزش مهارت‌های راهنمایی برای مسافران، برگزاری نخستین دوره آموزش عملی راهنمایی، چاپ و توزیع بروشور و نقشه‌های استانی از دیگر فعالیت‌های این جمعیت در ایام نوروز 92 است.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول