اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور پنجم رقابت‌های شطرنج جام خزر

استاد بزرگ‌های شطرنج ایران، روسیه و گرجستان صدرنشین شدند

خبرگزاری فارس: در دور پنجم یازدهمین دوره رقابت‌های شطرنج بین‌المللی جام خزر استاد بزرگ‌های شطرنج ایران، روسیه و گرجستان صدرنشین شدند.

استاد بزرگ‌های شطرنج ایران، روسیه و گرجستان صدرنشین شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، یازدهمین دوره رقابت‌های شطرنج بین‌المللی جام خزر با حضور بیش از 600 شطرنج‌باز از ایران و 9 کشور خارجی در رشت پیگیری می‌شود.

در جریان دور پنجم این رقابت‌ها امروز در جدول گروه A که شطرنج‌بازان دارای ریتینگ بین‌المللی بالای 2100 حضور دارند، «سرگئی ولکوف» استاد بزرگ روسیه، «همایون توفیقی» از ایران و «باچان موچیاشویلی» از گرجستان با کسب 4.5 امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند.

در پایان دور پنجم جدول گروه B نیز که شطرنج‌بازان دارای ریتینگ بین‌المللی زیر 2100 و شطرنج‌بازان بدون ریتینگ حضور دارند، «هاییک مارتیروسیان» از ارمنستان، «احسان نیک زبان» و «امین چنجه‌ای» از ایران با کسب پنج امتیاز صدرنشین این گروه شدند.

در جدول گروه C که شطرنج‌بازان زیر 14 سال حضور دارند، در پایان دور چهارم «زائور عباسوف« و «رستم بنیاتوف» از جمهوری آذربایجان به همراه «صابر کریمی» از ایران با کسب 3.5 امتیاز در صدر جدول جای گرفتند.

در پایان دور چهارم رقابت‌های جدول D که بانوان شطرنج‌باز حضور دارند، «نرمین محمدوآ» از جمهوری آذربایجان با کسب چهار امتیاز صدرنشین است، «یگانه کریمی»، «شادی میمنی»، «نازنین مبرهنی» و «طوبی درینی» همگی از ایران با کسب 3.5 امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.

انتهای پیام/2300/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول