اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از 28 اسفند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر چهارمحال و بختیاری از فعالیت هفت کمیته ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در این ستاد از تاریخ 28 اسفندماه جاری خبر داد.

آغاز فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از 28 اسفند

مژگان ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: این ستاد به صورت رسمی فعالیت خود را از 28 اسفندماه جاری آغاز می‌کند.

وی با اشاره به کمیته‌های مسئول ستاد دائمی تسهیلات سفر این استان، افزود: کمیته نظارت و ارزیابی به ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، کمیته پشتیبانی، خدمات شهری و رفاه عمومی به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و کمیته انتظامی، امنیتی و امدادی به ریاست فرمانده نیروی انتظامی استان از جمله این کمیته‌ها است.

ریاحی ادامه داد: کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع رسانی به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری، کمیته حمل و نقل، ترافیک و خدمات جاده‌ای به ریاست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان، کمیته اسکان و اقامت به ریاست آموزش و پرورش و کمیته آمار به ریاست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از دیگر کمیته‌های عضو ستاد دائمی تسهیلات سفر استان است. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این استان، خاطرنشان کرد: منطقه چهارمحال و بختیاری با در اختیار داشتن طبیعت بکر و زیبا، در فصول بهار، زمستان و تابستان، پذیرای مسافران داخلی و خارجی است.

وی اضافه کرد: علاوه بر جاذبه‌های بکر طبیعی و اکوتوریسم، این استان آثار تاریخی زیادی در بر دارد که مسافران و گردشگرانی که استان زیبای چهارمحال و بختیاری را مقصد سفر خود قرار می‌دهند بازدید از این اماکن تاریخی را در برنامه‎های سفر خود می‌گنجانند.

ریاحی خاطرنشان کرد: به عبارت دیگر از چند میلیون مسافر و گردشگری که سالانه به این استان زیبا سفر می‌کنند درصد زیادی از آنها از موزه‌ها و اماکن تاریخی چهارمحال و بختیاری که یادآور دوران قاجار و زندیه و پیش از آن هستند بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/68005/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول