اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری ساوه:

ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در ساوه تشکیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری ساوه از تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.

ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در ساوه تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام احمد چراغی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی با هدف پیشگیری و کاهش جرائم انتخاباتی، رسیدگی فوری به تخلفات و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای اجرای دقیق قوانین انتخاباتی کار خود را در این شهرستان آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: پیشگیری از تخلفات انتخاباتی مهم‌ترین وظیفه و رسالت دستگاه قضایی است که تاکنون در انتخابات گذشته به نحو احسن به وظایف خود عمل کرده است.

رئیس دادگستری ساوه تاکید کرد: دستگاه قضا در رسیدگی به  جرائم و تخلفات انتخاباتی بر اساس قانون عمل کرده و در این زمینه با کسی تعارف ندارد.

چراغی ادامه داد: مسئولیت پیشگیری از وقوع جرائم از وظایف دستگاه قضایی است که امید می‌رود با تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی شاهد اجرای دقیق این وظیفه قانونی باشیم.

وی بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و با نشاط تاکید کرد و با توجه به اینکه در سال آینده دو انتخابات همزمان در کشور برگزار می‌شود، بیان کرد: همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس دادگستری ساوه پیشگیری از جرائم انتخاباتی را در افزایش اعتماد عمومی برای حضور پرشور در انتخابات موثر دانست و خاطر نشان ساخت: حضور حداکثری مردم در انتخابات سال گذشته کشور نشان دهنده سلامت انتخابات در ایران و اعتماد مردم به مسئولان برگزار کننده انتخابات است که این افتخار بزرگی برای کشور به شمار می‌رود.

چراغی گفت: دشمنان از هم اکنون برای ایجاد فتنه و آشوب در انتخابات آتی برنامه‌ریزی کرده‌اند که می‌طلبد مردم و مسئولان در برابر این فتنه‌های دشمنان آگاه و هوشیار بوده و با بصیرت خود تمامی این ترفندها را نقش بر آب کنند.

وی از راه‌اندازی یک شعبه ویژه جرائم در دادگاه و یک شعبه در دادسرای این شهرستان به منظور رسیدگی به تخلفات انتخاباتی خبر داد.

انتهای پیام/87001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول