اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

برخورد با انحرافات وظیفه‌ای همگانی است / روش‌های جامعه‌پسند اولویت ستاد احیاست

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان برخورد با انحرافات را وظیفه‌ای همگانی دانست و گفت: باور و اعتقاد به این مسئله زمینه‌ساز ترویج معروفات است.

برخورد با انحرافات وظیفه‌ای همگانی است / روش‌های جامعه‌پسند اولویت ستاد احیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی در جلسه مدیران زیرمجموعه معاونت سازمان‌های اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در سنندج اظهار کرد: زمینه‌سازی برای ایجاد انحرافات از برنامه‌های دشمنان است که برای سلطه بر اذهان ملت ما و به ویژه جوانان طراحی شده است.

وی انجام درست وظایف را وظیفه شرعی تمامی مسئولان دانست و اضافه کرد: در صورتی که ما به عنوان مسئولان در انجام تمامی وظایف خود اهتمام داشته باشیم زمینه‌ای برای وقوع جرم در جامعه وجود نخواهد داشت.

الله‌مرادی تصریح کرد: ماهیت ضدانقلابی کشورهای استعماری و عوامل داخلی آنان برای ملت ایران مشخص است و این مسئله موجب شکست‌های پیاپی آنان در تدوین و اجرای برنامه‌ها علیه نظام اسلامی است.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ادامه با اشاره به حضور گردشگران در استان در ایام تعطیلات نوروز، خواستار فضاسازی فرهنگی و ایجاد بسترهایی به منظور جلوگیری از ایجاد برخی ناهنجاری‌ها در این ایام شد.

وی با یادآوری این مطلب که رویکرد ستاد احیا فرهنگی است و تمام تلاش مجموعه بر اصلاح است نه مچ‌گیری و بگیر و ببند، افزود: بنابراین انتظار می‌رود تمامی زیرمجموعه‌های ستاد احیای استان این نکته را مدنظر داشته باشند که جز به اقدامات فرهنگی و برنامه‌های موثر در نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به کارهای دیگری فکر نکنند.

الله‌مرادی تصریح کرد: اقدامات سلبی در این راستا کارساز نیست بلکه به منظور فراگیرشدن امر به معروف و نهی از منکر باید از شیوه‌ها و روش‌های قابل پذیرش در جامعه استفاده کرد.

وی همچنین نظارت بر انتشار نشریات دانشجویی را خواستار شد و گفت: متاسفانه برخی مطالب مندرج در قالب این نشریات از برنامه‌های ضدارزشی معاندان نظام اسلامی تندتر است لذا باید با این مسائل برخورد کرد تا خوراک افراد سودجو فراهم نشود.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در پایان اضافه کرد: دخالت دادن مردم در کمک به اجرای برنامه‌های این ستاد مؤثر است و با انجام کارهای کارشناسی مسیر دستیابی به اهداف ستاد احیا تسهیل می‌شود.

انتهای پیام/79001/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول