اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همز‏مان با فرارسیدن سال جدید

دفتر مرکزی ستاد اسکان نوروزی دماوند پذیرای گردشگران است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد نوروزی شهر دماوند از تشکیل و آماده‏سازی دفتر مرکزی ستاد اسکان نوروزی در شهر دماوند هم‏زمان با فرارسیدن ایام نوروز خبر داد.

دفتر مرکزی ستاد اسکان نوروزی دماوند پذیرای گردشگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، مهدی کرداری اظهار داشت: شهر دماوند یکی از شهرهای استان تهران محسوب می‏شود که به واسطه تردد عمده مسافران، زائران و گردشگران نوروزی در دو محور مواصلاتی هراز و فیروزکوه برای سفر به مشهد مقدس و شمال کشور، ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مسافران نوروزی را در دستور کار قرار داده است.

دبیر ستاد نوروزی شهر دماوند ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته بین شهرداری و آموزش و پرورش دماوند، امسال دفتر ستاد مرکزی اسکان نوروزی این شهر در ساختمان ناحیه دو شهرداری دماوند در خیابان ورودی اصلی شهر در بلوار حضرت آیت‏الله خامنه‏ای از 25 اسفندماه جاری تا 15 فروردین‌ماه سال 92 آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی خواهد بود.

وی با اشاره به تجهیز مدارس شهر دماوند برای اسکان مسافران نوروزی، گفت: با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان دماوند چندین مدرسه و کلاس برای اسکان مسافران نوروزی با امکانات رفاهی مناسب و سرویس‏های بهداشتی پیش‏بینی شده است.

کرداری افزود: این ستاد نیز آمادگی تجهیز اماکن اقامتی موجود در منطقه و تهیه ملزومات مسافران را دارد.

وی اعلام کرد: ستاد نوروزی شهر دماوند در سه حوزه فرهنگی و اجتماعی، عمرانی، خدماتی و پشتیبانی کار خود را از ابتدای اسفندماه جاری آغاز کرده است.

دبیر ستاد اسکان نوروزی شهر دماوند گفت: می‏توان عمده این خدمات را شامل لکه‏گیری آسفالت، تعمیر جداول فرسوده، پل‏های سطح شهر، رفوژ بلوارها و بوستان‏ها، روشنایی اماکن شهری، نیازسنجی از سرویس‏های بهداشتی سطح شهر و رفع و ارتقای نیازهای آن‌ها، رفت و روب و شست‏وشوی معابر و سطل‏های زباله و لایروبی از انهار عنوان کرد.

کرداری برنامه‏ریزی برای ساماندهی پسماندهای ساختمانی و جمع‏آوری پسماندهای حاصل از خانه‏تکانی، فعال بودن ستاد برف‏روبی، فضاسازی شهر، آمادگی کامل حمل و نقل شهری در ایام نوروز، ارائه برنامه‏های ویژه نوروزی برای شهروندان و مسافران، استقرار اکیپ ویژه برای مقابله با ساخت‏وسازهای غیرمجاز و نیز آماده‏باش واحد ایمنی و آتش‏نشانی را از دیگر برنامه‏های این ستاد عنوان کرد.

گفتنی است، هشت مدرسه و 80 کلاس برای اسکان موقت مسافران نوروزی با تجهیزات کامل در شهرستان دماوند مهیا شده است.

انتهای پیام/67008/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول