اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرهنگ و ارشاد رامسر:

ستاد حمایت از مردم بحرین در مازندران تشکیل شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر از تشکیل ستاد حمایت از مردم بحرین در مازندران و برگزاری مسابقه استانی نامه‌ای به یک جوان بحرینی خبر داد.

ستاد حمایت از مردم بحرین در مازندران تشکیل شد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، محمد شریفی صبح امروز در جلسه ستاد حمایت از مردم بی‌دفاع بحرین که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر برگزار شد، بیان داشت: این مسابقه در راستای جلب حمایت مردم استان مازندران برای مردم بی‌دفاع بحرین برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: فراخوان عمومی برای دریافت نامه‌های مردم استان مازندران در سطح استان توزیع می‌شود و علاقمندان می‌توانند با شرکت در این مسابقه علاوه بر  اعلام حمایت از مردم در رنج بحرین از جوایز نفیس آن بهره‌مند شوند.

شریفی ادامه داد: دبیرخانه این مسابقه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و شرکت‌کنندگان می‌توانند تا نیمه خردادماه 92 نسبت به ارائه آثار خود اقدام کنند.

وی از اعلام نتایج این مسابقه در شب میلاد امام زمان (عج) خبر داد و تصریح کرد: پس از بررسی هیئت داوران به نفر اول تا سوم کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم اهداء می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر همچنین از اجرای طرح ضیافت نور، قرائت 120 روزه قرآن مجید خبر داد و بیان داشت: قرائت روزی یک حزب از قرآن کریم به مدت 120 روز با نیت پیروزی مسلمانان بحرین بر دشمن نیز از دیگر برنامه‌های ستاد حمایت از مردم بحرین است که در رامسر اجرایی می‌شود.

شریفی اذعان داشت: در این دوره از 22 اسفند تا اول ماه مبارک رمضان در تیر ماه 92 هر روز یک حزب از قرآن توسط علاقمندان قرائت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فرم‌های موردنظر برای اعلام آمادگی علاقمندان در دانشگاه‌ها، مدارس، بانک‌ها و اماکن عمومی توزیع می‌شود و افراد برای شرکت در این طرح بزرگ ثبت‌نام می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رامسر نیز در این جلسه بر جلب مشارکت و حمایت از مردم ستمدیده بحرین تاکید کرد و گفت: این برنامه در راستای اجرایی شدن این هدف برای اولین بار در استان مازندران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام وحید وزیری‌مقدم تصریح کرد: حمایت و همراهی مردم ایران اسلامی تا حصول نتیجه و پیروزی مقتدرانه مردم ستمدیده و بی‌دفاع بحرین ادامه دارد.

 انتهای پیام/86024/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول