اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

حمایت از برنامه‌های فرهنگی مدارس استعدادهای درخشان در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: برنامه‌های فرهنگی مدارس استعدادهای درخشان آذربایجان غربی مورد حمایت قرار می‌گیرند تا نخبگان از نظر فکری نیز رشد پیدا کنند.

حمایت از برنامه‌های فرهنگی مدارس استعدادهای درخشان در آذربایجان غربی

حجت‌الاسلام محمد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در استان مدارس استعدادهای درخشان سمپاد وجود دارد که برنامه‌های فرهنگی و تربیتی این مدارس مورد حمایت قرار می‌گیرند و برای غنی‌سازی و کیفی‌سازی فعالیت‌های آن ها به طور مستمر تلاش می‌شود که توفیق‌هایی نیز حاصل شده است.

وی با بیان اینکه نخبگان علمی از نظر تربیتی نیز باید به جایگاه برجسته‌ای دست پیدا کنند، افزود: برای اینکه دانش‌آموزان توانمند و مستعد از نظر اخلاقی و پرورشی رشد پیدا کنند زیرپوشش برنامه‌های ویژه‌ای قرار می‌گیرند تا به این ترتیب به سمت و سوی اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سوق داده شوند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی سرمایه انسانی را بزرگترین ثروت هر کشور دانست و  افزود: برای اینکه استعدادها و خلاقیت‌های افراد در مسیر نادرست قرار نگیرد و این توانایی‌ها در راستای رشد و اعتلای نظام اسلامی به کار گرفته شود باید در کنار آموزش به پرورش نیز اهمیت داده شود چرا که در این صورت رشد متوازن اخلاق و صنعت را شاهد می‌شویم.

فتاحی به فعالیت‌های حوزه تشکل‌های دینی اشاره کرد و افزود: در این حوزه نیز برنامه‌های متنوع و مختلف مطابق با سلیقه و نیاز مخاطبان به مرحله اجرا گذاشته شده و حمایت از مساجد فعال و محوری، پشتیبانی از کانون‌های فرهنگی تبلیغی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، حمایت از هسته‌ها و انجمن‌های اسلامی اداره‌ها، کارخانه‌ها و نهادهای مختلف و نظارت بر فعالیت هیئت‌های مذهبی از دیگری اقداماتی است که در این مجموعه انجام می‌گیرد.

وی به حمایت از مراسم‌های دینی و ملی مانند دهه فجر اشاره کرد و گفت: در طول سال به مناسبت‌های مختلف جشن‌های دینی و ملی توسط گروه‌های اجتماعی مختلف برپا می‌شود بنابراین برای برپا شدن این برنامه‌ها کمک رسانی می‌شود تا از استقبال خوبی برخوردار شده و موثر واقع شوند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه تولید کننده‌های نرم‌افزارهایی با محتوای دینی و مذهبی مورد توجه و حمایت قرار می‌گیرند، اظهار داشت: در سال گذشته نیز با همت کارشناسان این مجموعه چهار نرم افزار تولید و تکثیر شد تا بین هیئت‌های عزاداری و مردم توزیع شود که می‌توان گفت از نظر محتوایی بسیار غنی هستند.

انتهای پیام/61002/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول