اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کرمان خبر داد

اجرای ماهانه برنامه‌های فرهنگی در بم

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: سال آینده در هر ماه یک برنامه فرهنگی در بم اجرا می‌کنیم.

اجرای ماهانه برنامه‌های فرهنگی در بم

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، عباس سالاری یکشنبه شب در سمینار رؤسای حوزه هنری منطقه پنج کشور در بم اظهار داشت: حوزه هنری نخستین مجموعه‌ای بود که در سومین روز بعد از حادثه زلزله بم در این شهرستان حضور یافت و برنامه‌های فرهنگی برای نوجوانان، نونهالان و جوانان داشت.

وی افزود: دفتر حوزه هنری بم در بهمن ماه 90 راه‌اندازی و با اختصاص مکانی برای دفتر تاکنون برخی تجهیزات خریداری و تا اردیبهشت ماه تجهیز کامل این دفتر انجام می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان کرمان با بیان اینکه استاد محمود شاهرخی از اساتید برجسته کشور یکی از بنیان‌گذاران حوزه هنری کشور و اهل بم است، گفت: ما مدیون استاد شاهرخی و مردم فرهنگ‌دوست بم هستیم و در نظر داریم در سال آینده در هر ماه یک برنامه خوب فرهنگی اجرا کنیم.

سالاری افزود: نقد و بررسی فعالیت‌ها، برنامه‌ها و تولیدات حوزه‌های هنری، ارائه طرح‌ها و بررسی طرح‌های ارائه شده از نظر کمیت، کیفیت، محتوا و تکنیک از جمله برنامه‌های سمینار منطقه‌ای رؤسای حوزه هنری منطقه پنج کشور است.

به گزارش فارس این گردهمایی با حضور مدیرکل امور استان‌ها و مجلس، معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزشیابی، مدیر دفتر طرح و برنامه، معاون فرهنگی امور استان‌ها و مجلس، مدیر هماهنگی آموزش و پرورش، معاون اجرایی امور استان‌ها و مدیران استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، فارس، هرمزگان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی در ارگ جدید بم در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2446/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول