اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

اطلاع‌رسانی روزانه برنامه‌های فرهنگی ورزشی در رادیو شهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از پخش روزانه برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی در رادیو شهر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها از دی ماه سال جاری در دو بخش اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی برای شهروندان پخش می‌شود.

اطلاع‌رسانی روزانه برنامه‌های فرهنگی ورزشی در رادیو شهر

سعید وزیری‌نژاد در گفت‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه صدا یکی از ابزارهای مهم اطلاع‌رسانی برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی در حوزه فرهنگ شهروندی محسوب می‌شود، اظهار داشت: رادیو شهر مهم‌ترین ظرفیت شهرداری در این بخش بود که سعی کردیم از این مزیت به نحو شایسته بهره ببریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رادیو مخاطبان خاص خود را دارد و برنامه‌های آن در سطح ملی پخش می‌شود بر آن شدیم از این ظرفیت برای انعکاس برنامه‌های خود استفاده کنیم.

وزیری‌نژاد یادآور شد: اطلاع‌رسانی برنامه‌های خانه‌های فرهنگ، کتابخانه‌ها، مراکز گردشگری، خانه کودک، مجموعه‌های ورزشی، طرح محله ما، کمیته شهروندی، مرکز علوم و نجوم، خانه ریاضیات و دیگر حوزه‌های سازمان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یادآور شد: از آنجایی که فرهنگ‌سازی یکی از اهداف مهم سازمان محسوب می‌شود با استفاده از کارشناسان مربوطه نسبت به بیان مسائل و فرهنگ‌سازی در بخش‌های شامل مهارت‌های زندگی، درس‌های تربیت فرزند خوب، آموزش کاهش خطرات استفاده از وسائل ورزشی، آپارتمان نشینی، ترافیک، هویت شهری و در مورد بسیاری از مسائل دیگر اقدام خواهیم کرد.

این مسئول اضافه کرد: به عنوان نمونه در بهمن ماه 24 کارشناس که عمدتاً از مدیران سازمان فرهنگی ورزشی هستند طبق جدول زمان‌بندی شده در برنامه‌ها حضور یافتند و نسبت به اطلاع‌رسانی‌های مربوطه اقدام کردند.

وی در پایان اذعان داشت: برنامه‌های مربوط به حوزه فرهنگ‌سازی در نرم‌افزارهایی به عنوان تولیدات سازمان ضبط می‌شود و برای سایر شهرها، کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها ارسال می‌شود که امیدوارم مناطق دیگر کشور بتوانند از ظرفیت خوبی که برایشان به وجود آمده بیشترین استفاده را ببرند.

انتهای پیام/2667/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول