اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 92

برنامه‌های فرهنگی چهارمحال و بختیاری الگوپردازی می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های فرهنگی این اداره‌ کل در سال آینده بر اساس الگوهای جدید طراحی و اجرا می‎شود.

برنامه‌های فرهنگی چهارمحال و بختیاری الگوپردازی می‎شود

حسین گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: فرهنگ بخش مهم و اساسی را در زندگی افراد شکل می‎دهد چراکه نشان‌دهنده هویت و شیوه زندگی مردمان هر منطقه‌ای است.

وی افزود: بر همین اساس برنامه‌ریزی فرهنگی با استفاده از الگوی توازن فرهنگی و به منظور ظرفیت‌سازی یک امر ضروری است.

گنجی با بیان اینکه هیچ هدفی بدون داشتن برنامه‌ریزی درست و دقیق به نتیجه نمی‎رسد، تصریح کرد: اهداف و اقدامات فرهنگی از جمله اموری هستند که باید هدفمند باشند و با یک برنامه‌ریزی درست و جامع آن‌ها را پیگیری و دنبال کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر همین اساس برنامه‌های فرهنگی این اداره‌ کل در سال آینده براساس مدل‌های جدید و کارآمد طراحی و اجرا می‎شود.

گنجی با بیان اینکه برنامه‌ریزی فرهنگی باید مبتنی بر نیازها و واقعیات پی‌ریزی شود، تصریح کرد: در همین راستا با داشتن شیوه و روش علمی و بهره‌گیری از یک تفکر اساسی می‌توان به توفیقات بسیاری در برنامه‌ریزی فرهنگی دست پیدا کرد.

وی از ایجاد یک مدل شش ضلعی فرهنگی در راس برنامه‌های سال 92 این اداره ‌کل خبر داد و گفت: آموزش مستمر مهارت‌ها و مدل‌های جدید فرهنگی با هدف ساده‌سازی شیوه تعامل با گروه‌های مخاطب با عنوان مدل فرهنگی شش ضلعی به اجرا در می‌آید.

گنجی با اشاره به اضلاع مدل‌سازی فرهنگی این اداره ‌کل، گفت: اعتماد‌سازی، ظرفیت‌آفرینی، امید‌بخشی، نشاط افزایی، خلاقیت و نوآفرینی و قابلیت الگو‌پردازی اضلاع این مدل را شکل می‎دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هر برنامه باید بر اساس یک مدل و الگوی فرهنگی طراحی و اجرا شود.

انتهای پیام/68004/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول