اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

زندگی اسلامی باید سرلوحه برنامه‌ریزی‌های فرهنگی برای قشر جوان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان بر ضرورت مورد توجه قرار گرفتن سبک زندگی اسلامی تاکید کرد و گفت: تبلیغ سبک زندگی اسلامی باید سرلوحه برنامه‌ریزی‌های فرهنگی قشر جوان در سال آینده باشد.

زندگی اسلامی باید سرلوحه برنامه‌ریزی‌های فرهنگی برای قشر جوان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعدازظهر امروز در هفتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان با اشاره به برگزاری هفت جلسه در ‌ارتباط‌ با ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: این اقدامات در مقایسه با سال گذشته که کار خاصی در این حوزه انجام نشده بود، مطلوب به نظر می‌رسد.

*زنجان جزو استان‌های برتر است

وی با بیان اینکه زنجان در برگزاری جلسات ساماندهی امور جوانان جزو استان‌های برتر محسوب می‌شود، افزود: گزارش‌های ارائه شده در جلسه بیانگر موفقیت‌ها در این زمینه است.

استاندار زنجان با اشاره به برگزاری 12 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان تصریح کرد: این جلسات مصوبات زیادی را در امور جوانان داشته است.

وی بر مبنا بودن اقدامات انجام شده در سال‌جاری برای سال آینده تاکید کرد و گفت: با تجربه اقدامات سال‌جاری می‌توان نسبت به برنامه‌ریزی در سال آینده اقدام کرد.

*تعریف تکالیف روشن برای دستگاه‌ها

رئوفی‌نژاد اضافه کرد: بعد از ابلاغ بودجه سال آینده باید تکالیف روشنی را در حوزه‌های فرهنگی برای دستگاه‌های اجرایی تعریف و اجرا کرد.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری حداقل کمک‌ها از حوزه‌های فرهنگی به عمل آمده است، اضافه کرد: برای سال آینده باید خلاء‌ها شناسایی شده و نسبت به حل مشکلات اقدام کرد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تامین اعتبار مهم‌ترین بخش در احداث ساختمان محسوب می‌شود، ادامه داد: اکثر پروژه‌های قابل احداث تعریف شده و امکان تعریف پروژه جدید تقریباً وجود ندارد.

*پارک فن‌آموز فعلی زنجان امکان گسترش ندارد

وی با ابراز خرسندی از روند رو به جلوی پارک فن‌آموز در زنجان اضافه کرد:‌ پارک فن‌آموز زنجان فعلی امکان گسترش ندارد.

رئوفی‌نژاد تصریح کرد: گسترش پارک فن‌آموز زنجان نیازمند جابه‌جایی است که باید مکان‌یابی شود.

*ستاد ساماندهی امور جوانان محل مناسبی برای تصمیم‌گیری

وی محل تصمیم‌گیری در مورد امور جوانان را ستاد ساماندهی امور جوانان اعلام و تصریح کرد:‌ این ستاد می‌تواند منشاء خدمات به این قشر از جامعه باشد.

استاندار زنجان بر ضرورت مورد توجه قرار گرفتن سبک زندگی ایرانی اسلامی تاکید کرد و گفت: تبلیغ سبک زندگی اسلامی باید سرلوحه برنامه‌ریزی‌های فرهنگی برای قشر جوان قرار گیرد.

*لزوم نشاط در برنامه‌ریزی‌ها

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت متنوع و با نشاط بودن برنامه‌های مربوط به جوانان سخن گفت و افزود: برنامه‌های فرهنگی این قشر باید با ترکیب ذوق و سلیقه و هنر ارائه شود تا تاثیرپذیری داشته باشد.

انتهای پیام/73004/ش‌30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول