اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور:

سفر به سرزمین‌های نور در سبد برنامه‌های فرهنگی مردم قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به استقبال گسترده مردم در سفر به سرزمین‌های نور گفت: سفر به سرزمین‌های نور در سبد برنامه‌های فرهنگی مردم قرار گرفته است.

سفر به سرزمین‌های نور در سبد برنامه‌های فرهنگی مردم قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نادر ادیبی در دیدار کمیته مرکزی ستاد راهیان نور کشور با آیت‌الله علوی گرگانی اظهار کرد: امروز سفر به سرزمین‌های نور در سبد برنامه‌های فرهنگی خانواده‌های ایرانی قرار گرفته است.

وی با اشاره به آماده‌سازی یادمان‌های شهدا از جمله یادمان شهید چمران و یادمان عملیات‌های بزرگ برای استقبال از زائران گفت: 4 هزار نفر خادم در مناطق عملیاتی به صورت داوطلبانه مشغول خدمت‌رسانی هستند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: برای ارائه خدمات به مردم، فعالیت‌های فرهنگی، اعتقادی و مسائل مرتبط با ایام دفاع مقدس و آموزه‌های دینی در راس برنامه‌های ما قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در سفر به سرزمین‌های نور توجه به مسائل دینی در اولویت قرار گرفته است بیان کرد: در این فضا همچنین سبک زندگی اسلامی مورد توجه قرار گرفته است.

ادیبی بیان کرد: راهیان نور سفر بسیار باشکوه و معنوی است و مانوری از انقلابیون کشور است که در شهرهای خود منشأ اثرات معنوی ارزشمند هستند.

وی بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم در قالب این سفر نگاه عمیق‌تری نسبت به معارف اهل بیت داشته و ماموریت خود را به شکل مطلوب انجام دهیم.

انتهای پیام/2258/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول