اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

با یک سلیقه نمی‌توان برای جوانان برنامه ریخت/ کار فرهنگی با سلیقه شخصی جور درنمی‌آید

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با یک سلیقه نمی‌توان برای جوانان برنامه ریخت، گفت: کار فرهنگی با سلیقه شخصی جور درنمی‌آید.

با یک سلیقه نمی‌توان برای جوانان برنامه ریخت/ کار فرهنگی با سلیقه شخصی جور درنمی‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمال‌وندی ظهر امروز در نشست کارگروه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از نحوه اعمال سلیقه‌ها در برنامه‌ریزی‌های جامع در این استان انتقاد کرد و گفت:‌ متأسفانه مشکل ما مدیران این است که فکر می‌کنیم خودمان نخبه هستیم و هر آنچه که فکر می‌کنیم درست است و براین اساس برنامه‌ریزی و تصمیم می‌گیریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: باید بپذیریم که با جمعیت متنوع و جوان این استان، طرز فکرها و سلیقه‌های مختلفی هست که باید به همه آن‌ها توجه کرد.

وی خاطرنشان کرد: قشری وجود دارد که با حضور در ورزشگاه تخلیه می‌شوند، برخی با حضور در مراسم دعای کمیل و عده‌ای هم با موسیقی، پس طبیعی است که برای موفقیت در کارهای فرهنگی باید همه این سلیقه‌ها را در کنار هم دید و برنامه‌ریزی جامع و متنوعی صورت داد.

کمال‌وندی با بیان اینکه مسئولان فکر می‌کنند خود نخبه هستند و باید برای همه تصمیم بگیرند، آن هم براساس سلیقه و نیاز خودشان، تصریح کرد:‌ اتاق فکر مدیران باید در کهگیلویه و بویراحمد به این موضوعات توجه کنند و هر آنچه که شرایط سنی آن‌ها و نیازها و سلیقه‌های آنان است مرجع تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی آنان نباشد، بلکه واقعیت‌های جوانان و جامعه ملاک اتخاذ تصمیمات در حوزه فرهنگ باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برخی مسائل پیرامونی در اجتماع و تأثیر آن‌ها بر فرهنگ اجتماع تصریح کرد: آرایش شهری موضوعی است که در این استان به ویژه شهر یاسوج توجهی به آن نشده است، به عنوان مثال پیاده‌رویی در این شهر نیست که آدم مجبور نباشد در هرچند متر آن، وارد خیابان نشود و بوق نخورد.

وی این را یک مشکل دانست و خاطرنشان کرد: برای خود من از جلوی صدا و سیما در میدان امام حسین (ع) تا خود فلکه ساعت این مشکل پیش آمده و هر لحظه برای ادامه مسیر مجبور به ورود به خیابان می‌شدم و خودروها نیز مرتب بوق می زدند.

کمال‌وند، تصمیم‌گیری در حوزه فرهنگ را مستلزم نگاه فرهنگی و نرم دانست و ابراز داشت: با یک طرز فکر و سلیقه نمی‌توان برنامه مؤثر و قابل اجرایی برای قاطبه جوانان طراحی کرد.

انتهای پیام/82005/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول