اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شادگان خبر داد

اجرای 15 برنامه فرهنگی ورزشی توسط شهرداری شادگان

خبرگزاری فارس: شهردار شادگان از اجرای 15 برنامه فرهنگی ورزشی توسط شهرداری در این شهرستان خبر داد.

اجرای 15 برنامه فرهنگی ورزشی توسط شهرداری شادگان

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: 15 برنامه فرهنگی و ورزشی توسط شهرداری شادگان و به منظور ایجاد نشاط و شادابی هر چه بیشتر بین شهروندان تدارک دیده شده که برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های مذکور افزود: مسابقات ورزشی رزمی نینجا، همایش پیاده روی، طناب کشی، همایش ورزشکاران ولائی، یادواره شهدای مساجد سیدشرف، جامع و حاج منصور، افتتاح نمایشگاه عکس و آثار شهدا، همایش حجاب و عفاف، همایش صیانت از حریم امنیت و حقوق شهروندی، همایش تجلیل از قاریان و نخبگان قرآنی و موذنین برتر و همایش مهدویت و تجلیل و تقدیر از فعالان در امر مهدویت از برنامه‌های شاخص این شهرداری است که تا پیش از پایان سال جاری اجرایی خواهند شد.                

شهردار شادگان خاطرنشان کرد: ایجاد حس شور و نشاط اجتماعی در جامعه موجب رونق و توسعه بخش‌های مختلف اجرایی و پویایی مضاعف روحیه شهروندان خواهد شد.

وی در پایان گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان این مرز و بوم بوده که در این زمینه بیش از پیش نیازمند توجه و حمایت و همکاری مسئولان ساید دستگاه‌های اجرایی نیز هستیم.

انتهای پیام/ 72001/و10/گ1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول