اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:

برنامه‌های فرهنگی بر اساس سند توسعه در قزوین اجرا شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: برنامه‌های فرهنگی شهر قزوین بر اساس سند توسعه این استان تدوین و اجرا شود تا کیفیت و نتایج مطلوب برگزاری این برنامه‌ها ارتقا یابد.

برنامه‌های فرهنگی بر اساس سند توسعه در قزوین اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسین خاکساران در نود و هفتمین نشست شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات مردمی این شورا با حضور مجموعه مدیریت شهری با رویکرد بررسی بودجه 92 برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی شهر قزوین باید طبق سند توسعه برنامه‌های فرهنگی استان قزوین اجرا شود تا کیفیت و نتایج مطلوب برگزاری این برنامه‌ها ارتقا یابد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اذعان داشت: سند توسعه برنامه‌های فرهنگی استان قزوین با پژوهش‌ها و کارهای علمی که انجام شده جزو سند بالا دستی این استان محسوب می‌شود که بر این اساس باید برنامه‌های فرهنگی شهر قزوین طبق سند فوق اجرا شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین متذکر شد: با اجرای برنامه‌های فرهنگی طبق سند توسعه برنامه‌های فرهنگی قزوین می‌توان برنامه‌هایی با کیفیت مطلوب در این شهر برگزار کرد.

این مسئول با بیان اینکه اجرای برخی از برنامه‌های فرهنگی مردمی است، ابراز داشت: باید این برنامه‌ها بیشتر با مشارکت مردم صورت گیرد و سازمان فرهنگی ورزشی نقش کمتری در برگزاری این برنامه‌ها داشته باشد.

کبودوند در ادامه نشست اذعان داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است که در این راستا باید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در برگزاری این برنامه‌ها اهتمام و دقت بیشتری داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اظهار داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با هماهنگی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین می‌تواند برنامه‌های فرهنگی با کیفیت مطلوب‌تری برگزار کند.

حکمت رئیس کمیسیون ارتباط با مدیران شهری شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با برنامه‌های سالم از مهم‌ترین اهداف اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر قزوین است، ابراز داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین باید در این راستا گام‌های مؤثری بردارد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین متذکر شد: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین با به کارگیری راهکارهای مناسب و مؤثر می‌تواند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان قزوینی را به نحو مطلوبی فراهم کند.

حکمت با بیان اینکه جوانان و نوجوانان قزوینی با شرکت در برنامه‌های فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در امان می‌مانند، عنوان کرد: بر این اساس باید این سازمان در برگزاری این برنامه‌ها برنامه‌ریزی منسجم‌تری کند تا بهره‌وری اقشار مختلف جامعه از اجرای این برنامه‌ها مفیدتر باشد.

انتهای پیام/77009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول