اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

مجلس از طرح‌های معیشتی خبرنگاران حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مجلس آمادگی لازم را برای حمایت از طرح‌های معیشتی و حمایتی از خبرنگاران در قالب تصویب قانون دارد.

مجلس از طرح‌های معیشتی خبرنگاران حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد عبدالرضا عزیزی دوشنبه‌ شب در نشستی خبری با اشاره به سختی کار و مشکلات معیشتی خبرنگاران اظهار داشت: البته طرح‌های حمایتی از خبرنگاران باید از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس ارائه شود.

وی ادامه داد: اکنون این اراده در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی وجود دارد تا چنانچه طرحی از سوی وزارت ارشاد ارائه شود، در راستای حمایت از قشر روزنامه‌نگار بپذیرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از این کمیسیون به عنوان فعال‌ترین و پرکارترین کمیسیون مجلس برشمرد و خاطرنشان کرد: کمیسیون اجتماعی مجلس در بین کمیسیون‌های اصلی و فرعی در ارجاع طرح‌ها و لوایح رتبه دوم را احراز کرده است.

وی، انجام پنج نشست تخصصی، برگزاری 168جلسه در کمیسیون و همچنین 54 تفحص از ادارات و ارگان‌ها، بررسی دو گزارش و هفت لایحه ارجاعی را از فعالیت‌های این کمیسیون، طی مدت آغاز به کار مجلس عنوان کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی تصریح کرد: تمام فعالیت‌ها، حرکات، رفتار و منش و برنامه‌هایم در مجلس در چارچوب منویات مقام معظم رهبری است و در مسیر خدمت‌رسانی در نظام اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

وی همچنین بر تحقق مطالبات شهرستان شیروان در بخش‌های مختلف تأکید کرد.

به گفته وی، شیروان بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرستان بعد از مرکز استان بوده که باید سهم آن در بخش‌های مختلف دیده شود.

وی، ایجاد فرودگاه، بافت فرسوده، گازرسانی، اجرای طرح‌های هادی، ایجاد صنایع را از مطالبات مردم عنوان کرد و بیان داشت: پیگیری‌های خوبی نیز در این زمینه انجام شده که امیدوارم در آینده شاهد شکوفایی این شهرستان در ابعاد مختلف باشیم.

به گزارش فارس، شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت در شرق خراسان شمالی قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول