اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گلپایگان:

خبرنگاران بازوی توانمند مسئولان هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار گلپایگان به خبرنگاران به عنوان بازوی توانمند مسئولان اشاره کرد و گفت: اخلاص، امانت‌داری، دقت و سرعت در ارسال اخبار و اطلاع‌رسانی به مردم از بارز‌ترین ویژگی‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه به شمار می‌رود.

خبرنگاران بازوی توانمند مسئولان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محسن حسین میرزایی صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران در پیشرفت و توسعه این شهرستان نقش بی‌بدیلی را ایفا می‌کنند و مسئولان باید به صورت ویژه  از این ظرفیت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه از اقشار فرهیخته  و به عنوان بازوی توانمند مردم و مسئولان هستند، اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی و برطرف کردن مشکلات جامعه نقش مؤثری دارند.

فرماندار گلپایگان با تاکید بر اینکه جمعیت گلپایگان 90 هزار نفر است، تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه جزئی از مردم هستند و باید تمام خبرنگاران با توجه به مسئولیت خود با وحدت و همدلی برای رشد و تعالی این شهرستان تلاش کنند.

وی به مهم‌ترین و بارز‌ترین ویژگی‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه اشاره کرد و ادامه داد: اخلاص، امانت‌داری، دقت و سرعت در ارسال اخبار و اطلاع‌رسانی به مردم از بارز‌ترین ویژگی‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه به شمار می‌رود.

حسین میرزایی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه باید بازوی توانمند مجموعه‌ها و دستگاه‌های اجرایی باشند، تاکید کرد: فرمانداری گلپایگان برای تسهیل بیشتر در اطلاع‌رسانی از آماده کامل برای همکاری و تعامل با خبرنگاران این شهرستان برخوردار است.

به گزارش فارس، در این نشست خبری خبرنگاران و اصحاب رسانه برخی از مشکلات و نیاز‌های خود را برای اطلاع‌رسانی بهتر در سطح جامعه با فرماندار گلپایگان در میان گذاشتند.

انتهای پیام/63014/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول